Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:41:16 GMT

نجات زن و مرد میانسال در دو حریق منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۰۳۷

نجات زن و مرد میانسال در دو حریق منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تخلیه یک منزل مسکونی در باغ دریاچه دلیل دودگرفتگی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه حریق در منزل مسکونی در خیابان آتشگاه اصفهان اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۲۸ دقیقه روز شنبه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این حادثه حریق مصدومیت و سوختگی درجه دو یک مرد میانسال را در پی داشته است که بعد از عملیات نجات از حریق به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های هشت و ۱۶ به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: حریق خیابان آتشگاه در طبقه همکف ساختمان دو طبقه رخ داده است.

وی با اشاره به دیگر حادثه حریق در خیابان باغ دریاچه اصفهان گفت: این حادثه در ساعت ۱۸ و ۲۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران افزود: این حادثه در طبقه سوم ساختمان پنج طبق رخ داده است که در آن سالن پذیرایی منزل دچار آتش سوزی شده است.

وی گفت: بعد از انجام عملیات نجات، خانم ۷۰ ساله که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود، به نیروهای اورژانس تحویل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این حادثه تخلیه ساختمان به دلیل دود زدگی و دود گرفتگی انجام شد.

کد خبر 432126

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني آتش سوزی سخنگوی آتش نشانی اطفاء حريق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر