Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با بیان اینکه برای دو انتخابات سال آینده برنامه مدون و منظمی داریم که در جای خودش اطلاع رسانی خواهد شد‌،گفت: بی‌نظارتی دولت در مدیریت بازار را نقد می‌کنیم و خواستار جدیت بیشتر دستگاه‌های نظارتی برای پای کار آوردن دولت هستیم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیروزی قاطع لیست ائتلاف در انتخابات دوم اسفند، اظهار کرد:  اکنون وقت آن هست که همه دست به دست هم دهیم و برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ما وظیفه داریم در کنار نمایندگان انقلابی برای گشایش در زندگی مردم همفکری و همراهی داشته باشیم، شورای ائتلاف استان دوره جدید فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: به لطف خدای در جلسه هفته قبل شورای ائتلاف استان، انتخابات داخلی جهت تعیین هیأت رئیسه شورا  انجام شد که در نتیجه رأی‌گیری مخفی و با آرای قاطع اعضا، من، محمد آقاجانی و  شکرالله رضازاده برای دو سال  به‌ترتیب بعنوان رئیس، نائب رئیس و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران انتخاب شدیم. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران به تلاش شورای ائتلاف برای جذب حداکثری افزود: آغوش شورای ائتلاف برای تمامی نیروهای انقلابی و‌ نیز احزاب هم‌سو باز هست و شورا با تمام توان و قامت در عرصه‌های مختلف استان حضور خواهد داشت.

این مسؤول عنوان کرد: ما برای دو انتخابات سال آینده برنامه مدون و منظمی داریم که در جای خودش اطلاع‌رسانی خواهد شد‌، بی‌نظارتی دولت در مدیریت بازار را نقد کرده و خواستار جدیت بیشتر دستگاه‌های نظارتی برای پای کار آوردن دولت هستیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • مهارت‌های پرتقاضا در بازار کار آینده
  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • انتقاد رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی