Web Analytics Made Easy - Statcounter

تخریب چهره انبیا و ادیان تنها در مورد دین اسلام و سیمای پیامبر مکرم (ص) نیست بلکه فیلمسازان غربی بارها به مقدسات خود یعنی سیمای حضرت عیسی علیه السلام نیز تعدی کرده‌اند و ایشان را مورد استهزاء قرار داده‌اند.

بارها در فیلم‌ها و سریال‌ها و حتی کارتون‌ها این پیامبر بزرگ خدا را به خاطر مفاهیمی که درون بیاناتش به کار رفته است مورد تمسخر قرار دادند و با وارد کردن کاراکترهای ایشان در ویدئوموزیک‌ها به ساحت این نبی خدا جسارت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انتهای خط جهالت و ضلالت مشخص نیست و گویی انسان هرچقدر در بدی و تاریکی فرو برود پایانی برای آن نیست. به تازگی یک بازیگر درجه چندم آمریکایی که اخیرا در زمینه ساخت آثار مستهجن نیز ورود کرده بود با حضور در فیلمی به همراهی دختر مایکل جکسون، حضرت عیسی را به صورت زنی همجنس‌باز معرفی کرده‌اند.

این فیلم که به تازگی مراحل فنی و تولیدی خود را پشت سر گذاشته مورد انتقاد انجمن‌های دینی و مسیحی قرار گرفته است و نسبت به این اقدام موهن اعتراضات خود را بیان کرده‌اند. انجمن یک میلیون مادر که نسبت به فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که علیه باورهای خانوادگی و سالم باشند مواضع صریحی می‌گیرد این بار نیز در پی خبر ساخته شدن این فیلم از طرفداران خود خواسته است که با پیوستن و کمک به این سایت جلوی اکران این فیلم را بگیرند.

واتیکان نیز قبل‌تر در پخش سریال مسیح از نتفلیکس واکنش‌های تندی را علیه این سریال داشت که برخی عدم ادامه نمایش و ساخت فصول بعدی را ناشی از فشار واتیکان دانستند. این بار معلوم نیست که واتیکان در پی ساخت این فیلم چه عکس‌العملی نشان خواهد داد؟

سایت مووی گاید نیز در مطلبی نوشته است که «هالیوود حمله به مسیح را متوقف کند» و در ادامه مانند سایت یک میلیون مادر خواسته است که با کمک مردم بتواند جلوی اکران این فیلم را بگیرد. قبل‌تر نیز در فیلم‌هایی مانند آخرین وسوسه مسیح ساخته اسکورسیزی و نیز در انیمیشن سیمپسون‌ها حضرت مسیح مورد تمسخر قرار گرفته است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1406804

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان مسیحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!