Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط جغرافیایی خاص مرز چین و هند که در میان کوه‌های هیمالیا واقع شده است باعث جابجایی اجباری نظامیان چینی پس از وقوع سیل شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از لایو هندوستان، هزاران نظامی چینی که در 5 کیلومتری مرز لداخ مستقر شده بودند پس از وقوع سیل مجبور به جابجایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است پس از افزایش تنش میان هند و چین و وقوع درگیری در مرز مشترک دو کشور تعداد نظامیان مستقر در مرزها به شدت افزایش یافته است.

طی روزهای اخیر و با گرم شدن هوا برف های موجود روی کوه های هیمالیا شروع به ذوب شدن کرده‌اند و همین امر موجب بالا آمدن آب دریاچه های مرزی و وقوع سیل شده است.

تصاویر ماهواره‌ای نشان می دهند که نظامیان چینی که بین دره ها سنگر گرفته بودند با وقوع سیل مجبور به جابجایی شده‌اند و هندی ها این را نوعی پیروزی به حساب می آورند.

از سوی دیگر رایزنی بین سران دو کشور برای حل تنش ها ادامه دارد و سران ارشد نظامی دو کشور به منظور رایزنی و مذاکره جلسات مشترکی برگزار می کنند.

با این حال منابع آگاه می گویند پیشرفت چندانی در روند مذاکرات صورت نگرفته و همین موضوع باعث اعزام دسته های تازه‌ای از نظامیان دو کشور به مرز مشترک شده است.

ارتش هند در این خصوص اعلام کرد: گشت زنی پهپادهای هرون که ساخت رژیم صهیونیستی است افزایش یافته و این پهپادها به دهلی نو کمک می کنند تا اوضاع منطقه را بهتر کنترل کنند.

روز جمعه نیز «نارندرا مودی» نخست وزیر هند شخص در منطقه مرزی لداخ حضور پیدا کرد تا از نزدیک شاهد آماده باش نظامیان کشورش باشد.

نزاع هند و چین بر سر یک منطقه تعیین تکلیف نشده است و چین مدعی است هند با ساخت جاده ای که امکان استفاده نظامی از آن وجود دارد تمام تفاهم نامه های گذشته را زیر پا گذاشته است.

تلاش هند برای پیروزی در جنگ روانی مقابل چین با حضور نخست وزیر این کشور در مرز مشترکواکنش‌ها به صحنه دلخراش قتل پیرمرد کشمیری توسط نظامیان هندی مقابل نوه خردسالش

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جنگ کشور چین کشور هند بیشتر بخوانید... مشاور ویژه نخست وزیر پاکستان توقف کریدور اقتصادی مشترک با چین را تکذیب کرد وزیر هوانوردی پاکستان: تعداد خلبانان دارای مدرک مشکوک به ۲۹۲ نفر رسیده است تأکید وزیر خارجه پاکستان بر همکاری کشورهای عضو اکو برای حل معضل کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگ کشور چین کشور هند جنگ اخبار چین اخبار هند وقوع سیل دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود در جریان حمله زمینی ارتش این رژیم به نوار غزه خبر داد.

بر اساس اذعان ارتش رژیم صهیونیستی این نظامی صهیونیست در نبردهای جاری در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این نظامی صهیونیست سرگرد نیروهای ذخیره ارتش این رژیم بوده است.

گفتنی است این‌دست آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

کد خبر 6087046

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم آمریکا علیه نظامیان
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند
  • هشدار مهم وزیر نیرو درباره وقوع سیل در هفته جاری
  • هشدار وزیر نیرو نسبت به وقوع سیل در هفته جاری
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند