Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم برزیلی سیتیزن ها از ماه فوریه گلزنی نکرده است ولی در این مدت نمایش های او ستایش سرمربی تیم را به همراه داشت.
به گزارش آریا، پپ گواردیولا می گوید ارزش کار گابریل ژسوس باید به طور مستقل سنجیده شود و نیازی نیست او را دائما با سرخیو آگوئرو مقایسه کنیم.
مصدومیت بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی این فرصت را برای ژسوس فراهم کرده است تا خودش را به مهاجم اصلی سیتیزن ها تبدیل کند ولی این بازیکن برزیلی هم اکنون در بهترین فرم خودش به سر نمی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 23 ساله که در فصل جاری 18 بار دروازه حریفان را باز کرده است، در 8 بازی اخیر گلی به ثمر نرسانده است.

گواردیولا در نشست خبری قبل از بازی با ساوتهمپتون گفت:
کسی نمی تواند او (ژسوس) را با سرخیو و عملکردش در طول دوران حرفه ای او مقایسه کند؛ اول از همه به خاطر این که سن سرخیو از گابریل بالاتر است. این برای ما عالی است چون آن ها یکدیگر را تکمیل می کنند. هر کدام از آن ها توانایی های خاص خودشان را دارند. گابریل چیزی دارد که در دنیا بی نظیر است. او به ما کمک می کند تا با شدت بالاتری بازی کنیم. او یک مبارز است. به یاد دارم که در سه، چهار یا پنج بازی پایانی به لطف او چند گل زدیم. گابریل مهره ارزشمندی برای ما محسوب می شود. مقایسه کردن بازیکنان منصفانه نیست. هر بازیکنی با دیگری فرق دارد. ما باید توانایی های او را به طرزی استفاده کنیم که هم به سود خودش باشد و هم تیم.  

دی بروین یک رهبر است
در مورد کیفیت خط میانی سیتیزن ها و شخص کوین دی بروین تردید چندانی وجود ندارد. هافبک 29 ساله و بلژیکی منچسترسیتی حالا بازوبند کاپیتانی تیمش را هم به بازو می بندد و آماده است تا مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشد. گواردیولا افزود:
بله، او به خاطر نقشی که درون رختکن ایفا می کند و مسئولیت پذیری اش درون زمین، یک رهبر است. او از اعماق وجودش کاپیتانی را می خواهد. کوین به دنبال کمک کردن و ایفای نقش است و در این راه همیشه باشگاه و تیم را نسبت به خودش در اولویت قرار می دهد. قطعا (او بالغ تر شده است). خود من هم همان آدمی نیستم که در 25 سالگی بودم. من خیلی چیزها را تغییر دادم و قطعا کوین هم همین کار را انجام داده است.   

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گواردیولا آگوئرو ژسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم

نگاهی داریم به گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی به چلسی در استمفورد بریج.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!