Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی روز یکشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اظهار داشت: بنابراین اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان در سال گذشته به طور کامل محقق خواهد شد و از دستگاه های اجرایی انتظار می رود در این زمینه از وزارت خانه ها پیگیر باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمام پروژه های مصوب سفر که هنوز اجرایی نشده، باید تا نشست بعدی، وارد مرحله اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس سازمان برنامه و بودجه به استان گفت: تلاش داریم در این سفر اعتبارات بیشتری به استان اختصاص یابد.

وی افزود: باید بررسی لازم انجام شود تا پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت مشخص شود.

وی بر مدیریت زمان در اجرای پروژه ها تاکید کرد و افزود: زمان معیار مدیریت است و برای اجرای کارها باید برنامه زمان بندی مورد توجه باشد.

وی با اشاره به بالا بودن میزان پیشرفت پروژه های مصور سفر دولت در بخش فرهنگ در استان گفت: تمام این پروژه ها باید تا هفته دولت تکمیل شود.

استاندار خراسان شمالی درباره پروژه های بخش سلامت اظهار داشت: واگذاری زمین برای ایجاد ۱۱ مرکز سلامت مصوب سفر کاروان دولت به استان، باید تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی هم گفت در سفر کاروان تدبیر و امید به استان، تامین پنج هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی مصوب شدکه در سال ۹۸، هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

حسن پارسی پور اظهار داشت: از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار باقیمانده هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار خردادماه امسال به استان ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هم تا پایان تیرماه جاری ابلاغ خواهد شد.

کاروان دولت تدبیر و امید، ۲۳ تیرماه پارسال به خراسان شمالی سفر کرد.  

ارزش ریالی تفاهم نامه های سفر رییس جمهوری به استان، ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است.

برچسب‌ها بجنورد دولت تدبیر و امید  محمدعلی شجاعی خراسان شمالی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد دولت تدبیر و امید محمدعلی شجاعی خراسان شمالی اعتبارات بجنورد دولت تدبیر و امید محمدعلی شجاعی خراسان شمالی اعتبارات میلیارد ریال اعتبار خراسان شمالی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی