Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد: برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالزایی حق بیمه تامین اجتماعی تعداد۱۴۲ خانوار از مددجویان شهری و روستایی شامل ۱۰۳ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۳۹ نفر از مجریان موفق طرح‌هایی اشتغالزایی امداد در سه ماهه اول سالجاری به مبلغ ۶۷۰ میلیون توسط امداد پرداخت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سرپرستان خانوار‌ باتوجه به شرایط سنی و سابقه پرداخت حق بیمه بازنشسته شده و مستمری از سازمان تامین اجتماعی دریافت خواهند کرد.

 به گفته این مقام مسئول درسال ۱۳۹۸ مبلغ ۳میلیاردو۳۷۷میلیون ریال بابت حق بیمه تعداد ۱۷۳ خانوار به سازمان تامین اجتماعی توسط امداد شهرستان پرداخت شده است.




توانمندی مددجویان با آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای 

 

 

جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد حمیل گفت: برای اشتغال جوانان و آموزش مهارت‌های شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حمیل، جلسه هم اندیشی با سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

جمشید خدرویسی بیان کرد: گسترش اقدامات عملیاتی در سطح روستا‌های شهرستان در خصوص نیاز سنجی افراد قادر به کار و برگزاری دوره‌های اموزش فنی و حرفه‌ای و ایجاد بازار فروش محصولات و خدمات برای مددجویان تحت حمایت در اولویت کار امداد است.

خدرویسی افزود: کمیته امداد تلاش دارد از ظرفیت‌های مراکز فنی و حرفه‌ای در بخش‌های خصوصی، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلله عالی) برای اشتغال و توانمند سازی افراد تحت پوشش نهایت بهره را ببرد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال جوانان تامین اجتماعی تامین اجتماعی فنی و حرفه ای کمیته امداد حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز