Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشیار بودن در هنگام رانندگی یکی از خصوصیات ممتاز رانندگان خوب به شمار می‌رود. این رانندگان نه تنها حین رانندگی دقت می‌کنند تا از بروز تصادف خودروی خود با وسایل نقلیه دیگر جلوگیری کنند بلکه آنقدر با حواس جمع رانندگی می کنند که در صورت اشتباه رانندگان دیگر نیز قادر به  جلوگیری از وقوع حادثه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

حمله فیزیکی به پزشک در داخل بیمارستان!

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین رانندگان هوشیار را نشان می‌دهد. این راننده با واکنش سریع خود در گرفتن لاستیکی که با سرعت زیاد به سمت خودروی او در حرکت بود، توانست از واردشدن خسارت به خودروی خود جلوگیری کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این راننده در پشت چراغ قرمز توقف کرده است با دیدن لاستیک بلافاصله از خودرو بیرون پریده و پیش از برخورد آن با شیشه جلوی ماشین، لاستیک را مهار می‌کند.

این اتفاق در یکی از خیابان‌های شهر «سامارا» روسیه رخ داد. این حادثه، خسارت جانی یا مالی نداشت. هنوز مشخص نیست که خودروی سرگردان که از خیابان مجاور به سمت این راننده در حرکت بود، متعلق به کدام خودرو بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه حوادث رانندگی تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۳۱۰ دستگاه وسیله نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، انحراف، پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در ایام تعطیلات نوروز در محورهای مواصلاتی استان به صورت ساعتی و یا روزانه توقیف شده‌اند.

وی افزود: از شروع طرح نوروزی تا ۸ فروردین ۲۲ هزار و ۱۰ مورد تخلف توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس جاده‌ای ثبت و خودروهای متخلف اعمال قانون شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش اعمال قانون صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: حضور تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس گشت جاده‌ای که با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی در راه‌های بین شهری استان حضور داشته که بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و افزایش ایمنی ترددها نظارت دارند.

سرهنگ کهزادی با بیان اینکه عجله و شتاب در رسیدن برای رسیدن به مقصد و در پی آن ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، تأکید کرد: پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6064397

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم)
  • (ویدئو) واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • ببینید | واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه