Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی درباره تسویه حساب باشگاه ها گفت: پیش از این و در برنامه تدوین شده برای لیگ‌های مردان، آخرین فرصت باشگاه‌ها برای ارسال برگه تسویه‌حساب مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال، ۱۵ تیرماه بود.

وی با یادآوری شرایط کرونایی در ایران و جهان، گفت: بنا به درخواست مدیران عامل باشگاه‌ها و با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کووید ۱۹ در برخی استان‌های کشور، مهلت ارسال برگه تسویه‌حساب مالی باشگاه‌ها ۱۰ روز تمدید و تا ۲۴ تیرماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، گفت: دیگر زمان‌های اعلام شده قبلی همچنان به قوت خود باقی است و ۲۵ تیرماه آخرین فرصت برای ثبت‌نام نهایی تیم‌ها و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون است.

* ۲۰ مردادماه قرعه کشی لیگ برتر مردان
وی ادامه داد: ۱۰ مردادماه هم آخرین فرصت برای ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان و روز دوشنبه ۲۰ مردادماه نیز قرعه کشی لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

کمیته رویدادها و مسابقات در نظر دارد در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر و دسته یک مردان را از نیمه‌های شهریورماه آغاز کند.

کد خبر 4966250 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال شهرام عظیمی لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران والیبال فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی اتحادیه جهانی کشتی لیگ برتر والیبال تسویه حساب باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، جشنواره «قهرمان ایران» که به انتخاب برترین‌ های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ می‌پردازد با استقبال و مشارکت چشم گیر ورزش دوستان همراه بوده است.

به همین دلیل شبکه ورزش سیما که برگزار کننده این جشنواره است با توجه به این استقبال، تصمیم گرفته تا روز اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه پنجم اردیبهشت است، مشارکت مردم از طریق درگاه‌های اعلام شده امکان پذیر باشد.

علاقه مندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ امکان مشارکت در جشنواره «قهرمان ایران» را تا پنجم اردیبهشت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست