Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته با گذر پیک لحظه‌ای مصرف برق از مرز ۵۶هزار مگاوات، رکورد جدیدی در مصرف برق تیرماه ۹۹ به ثبت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درحالی که از ابتدای تیرماه تا روز گذشته، پیک مصرف برق به مرز 55 هزار مگاوات نرسیده بود، روز گذشته پیک لحظه‌ای مصرف برق از مرز 56 هزار مگاوات گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار رسمی شرکت مدیریت شبکه برق، روز گذشته پیک لحظه‌ای مصرف برق در ساعت 12 و 44 دقیقه به میزان 56 هزار و 342 مگاوات ثبت شد، همچنین پیک شبانه مصرف برق نیز در ساعت 12 و 29 دقیقه به میزان 56 هزار و 31 مگاوات بود.

این درحالی است که پیک مصرف برق در 24 ساعت قبل از آن 51 هزار و 772 مگاوات بود و در 24 ساعت گذشته شاهد رشد حدود 5 هزار مگاواتی پیک مصرف برق بودیم.

مصرف برق در هفته ای که گذشت/ هفته‌ای با روزهای پرمصرف

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت برق ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت برق ایران صنعت برق ایران هزار مگاوات مصرف برق روز گذشته پیک مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا این لحظه هیچ گزارشی از حمله خارجی به ایران وجود ندارد

بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است، اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

همچنین منابع موثق تاکید می‌کنند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

tags # اسرائیل ، اصفهان ، انفجار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تا این لحظه هیچ گزارشی از حمله خارجی به ایران وجود ندارد
  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • ببینید | لحظه عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها؛ مردم به وحشت افتادند
  • ببینید | لحظه عجیب برخورد مهدی طارمی با عکاسان کنار زمین
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • افزایش ۱۱۲ درصدی ترانزیت کالا‌های نفتی در سال ۱۴۰۲