Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بحث اشتغال و معیشت مبارزه با فساد، عدالت اقتصادی و اجتماعی و احیای روحیه جهادی از جمله مواردی است که مجلس یازدهم باید به آن بپردازد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی کوهساری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در چند ماه اخیر شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم که منجر به فوت عده زیادی از هموطنانمان شد از همین‌جا به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و همکارانی که برای مقابله و مهار این ویروس تلاش کردند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع مجدد آن در استان گلستان انتظار می‌رود مسئولان اهتمام لازم را برای پیشگیری از این ویروس را داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در آغاز مجلس یازدهم و در خردادماه بنا به فرمایش امام خمینی (ره) که مجلس شورای اسلامی در راس امور است تاکید داشتند که نمایندگان باید مجلس را به این جایگاه برسانند و مبحث اقتصاد و فرهنگ را در صدر اولویت‌های کشور دانستند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با فساد که در بسیاری از دستگاه‌های اداری و اجرایی مشاهده می‌شود باید با قاطعیت از سوی مجلس شورای اسلامی دنبال شود و حتی کمیسیونی ویژه می‌توان در مجلس تشکیل شود. در زمینه‌ی عدالت اقتصادی و اجتماعی نیز باید بازنشستگانی مجددا بر سر کار آمدند عزل شوند. احیای روحیه جهادی و انقلابی از جمله مواردی است که مجلس یازدهم باید به آن توجه کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: بحث اشتغال و معیشت مردم و کنترل قیمت‌ها باید در اولویت مجلس شورای اسلامی باشد. کشاورزی استان گلستان خیلی ضعیف شده است و هر کسی که از راه می‌رسد ضربه‌ای به آن می‌زند. باید گندم تولیدی در استان به آرد تبدیل شده و سپس به سایر نقاط صادر شود.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: وزارت تعاون به عنوان مسئول اصلی ایجاد اشتغال در کشور شناخته می‌شود، اما میزان سرمایه‌ گذاری آن در استان گلستان بسیار ناچیز است. باید تیم ویژه‌ای برای سرمایه‌ گذاری به منطقه ارسال شود.

وی در ادامه در تذکراتی خطاب به وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به وضعت معلمان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، بازنشستگان فرهنگی و راه‌های جاده‌ای و پروژه‌های عمرانی منطقه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: زمینه‌ایی را فراهم کردیم که نخبگان شهر در عرصه‌های هنری، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی گردهم بیایند که بتوانیم از نظرات این افراد استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده مجلس شهر اصفهان در حاشیه اولین همایش تشکیل مجلس مشورتی بانوان اصفهان که با حضور بانوان اصفهانی برگزار شد، عنوان کرد: در این دوره در جمع 5 نماینده مجلس از بین بانوان نماینده‌ایی در صحن مجلس نداشتیم و از طرفی زمینه‌ایی باید فراهم می‌شد که نظر بانوان اصفهانی را در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دخیل می‌کردیم.

وی تصریح کرد: از دیرباز در حوزه‌ تخصصی بانوان فعالیت داشتم و غیر از مجلس عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان و شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان هستم با مشورت از بانوان نخبه شهر اصفهان به یک نتیجه‌گیری رسیدیم که ما یک مجلس مشورتی بانوان در اصفهان تشکیل بدهیم و جلسات منظمی هم در این راستا تشکیل شود که این جلسات جهت تصمیم‌سازی می‌باشد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده شهر اصفهان از لزوم تصمیم‌گیری بانوان در زمینه‌های مختلف، افزود: در سطح تصمیم‌گیری کلان بخشی مربوط به بانوان می‌شود و بخشی هم مربوط نمی‌شود، اما نیاز به نگاه ویژه بانوان دارد چه بسا که از نگاه بانوان ملاحظاتی رعایت شود که شاید از دید آقایان این موارد رعایت نشود، لذا فراهم کردن این زمینه ضروری بود‌.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به دنبال تبیین این نگاه و کمیته‌بندی آن هستیم و کمیته‌ها هر هفته جلسه دارند و خروجی هر جلسه به صورت ماهیانه به سمع و نظر خواهد رسید، البته این ظرفیت برای همه نمایندگان از جمله: شورای شهر، صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی مهیا است، اما نکته اساسی ظرفیت مشورتی است که باید توجه ویژه‌ایی کرد و این تصمیم‌گیری فقط در خصوص بانوان نیست و حتی می‌توانند در خصوص سایر موارد دیدگاه‌های خود را منتقل کنند و اگر کسی داوطلب عضویت در این جمع است که صاحب‌فکر است از آن استقبال می‌کنیم که می‌توانند با شماره 09138384810 تماس بگیرند و عضو کارگروه ها شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است