Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا کرمی محمدی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش شیوع این ویروس بین کارمندان و مدیران شهری بودیم که نشان می‌دهد ابتلا به کووید ۱۹ در تهران رو به افزایش است.

وی درباره فرسودگی بیمارستان‌های پایتخت نیز گفت: حدود ۵۰ بیمارستان تهران فرسوده بوده اما از امکانات و تجهیزات گران‌قیمت برخوردار است و بر همین اساس خطر این اماکن تجمعی را تهدید می‌کند و باید برای آنها فکری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته «محمدی» حدود ۳۰ هزار ساختمان ناایمن در پایتخت وجود دارد که اگر بخواهیم همه این اماکن را پلمب کنیم، آنگاه شاهد تعطیلی تهران خواهیم بود زیرا بازار تهران دارای خطرهای زیادی است و نمی‌توان با وجود ملاحظه‌های متعدد، بازار تهران را تعطیل کرد.

ابزار قانونی در دست شهرداری نیست

وی تصریح کرد: ابزار قانونی برای رفع فرسودگی در این ساختمان در اختیار شهرداری تهران نیست و حل مشکل به یک عزم ملی نیاز دارد.

به گفته محمدی در سال‌های اخیر شاهد پلمب ساختمان‌های مسکونی و تجاری زیادی بودیم که پس از گذشت مدتی این ساختمان‌ها بدون رفع ایمنی بازگشایی شد؛ در این زمینه به عزم ملی دستگاه‌های اجرایی و خود شهروندان نیاز وجود دارد و باید نسبت به ایمنی ساختمان‌های محل سکونت و کار خود هوشیارتر و مسئولانه‌تر عمل کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسیده است.

برچسب‌ها شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران غربالگری پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران غربالگری شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید

متن پیامک که ظاهراً در روز‌های قبل هم به شکل دیگری به تلفن همراه برخی دیگر از مشترکان ارسال شده بود، به شرح زیر است: «شرکت آب و فاضلاب استان تهران/ مشترک محترم به شماره پرونده: ...
با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵ لیتر برای هر نفر الزامی می‌باشد. لطفا اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورید.»

 این پیامک، می‌تواند هشدار مستقیم درباره «کمبود آب شرب برای توزیع» و هشدار غیرمستقیم درباره «احتمال تکرار قطعی آب در تابستان امسال» باشد.

ظاهر این پیامک به مبحث مقررات ملی ساختمان اشاره دارد، اما واقعیت این است که مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان‌ها، سال‌هاست نوشته شده و به تصویب رسیده است و همانند سایر مباحث ۲۱گانه، هیچ‌وقت مورد توجه دستگاه‌ها نبوده است. تعبیه مخزن آب باعث می‌شود هنگام قطع‌شدن آب ساختمان‌ها، ساکنان از آب‌ذخیره استفاده کنند. 

 

منبع: دنیای اقتصاد 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم