Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@21:01:26 GMT

کشاورزان مازندران صاحب کارت سوخت می شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۴۰۴

کشاورزان مازندران صاحب کارت سوخت می شوند

رئیس اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مراحل اجرایی پلاک گذاری تراکتور را تشریح کرد و گفت: راننده ماشین های کشاورزی هم باید مانند دیگر رانندگان کارت سوخت داشته باشند.

به گزارش جماران، بهمن نادری در جلسه آموزشی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی که با حضور مسوولین مراکز و کارشناسان مکانیزاسیون شهرستان های محمودآباد، فریدونکنار و نور در جهاد کشاورزی محمودآباد برگزار شد، مراحل چگونگی شیوه نامه اجرایی پلاک گذاری تراکتور با همکاری شرکت تعاونی دهیاران را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران افزود: پلاک گذاری به معنی هویت دهی به ماشین آلات و کشاورزی کشور است که با دریافت پلاک راهنمایی و رانندگی، ماشین دارای سند رسمی شده و سرمایه کشاورزان هویت پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که شأن کشاورزان در زمان دریافت سوخت حفظ شود، تصریح کرد: می خواهیم راننده ماشین های کشاورزی هم مانند دیگر رانندگان کارت سوخت داشته باشد و در این کارت، سوخت ذخیره شود و بتواند مدیریت کند تا سهمیه‌اش از بین نرود.

نادری با بیان اینکه بعد از انجام پروسه پلاک گذاری در استان، تخصیص سوخت با شارژ کردن سوخت بر روی یکی از کارت های بانکی متقاضی انجام می شود، اظهار کرد: مسوولان حوزه پلیس راهور و سوخت و حوزه سیستم های نظارتی به ما کمک می کنند تا این پروژه عملیاتی شود.

اخبار مرتبط برای هر خودرو چند بار کارت سوخت صادر می‌شود؟ کدینگ 730 هزار کارت سوخت بنزین در سیستان و بلوچستان سهمیه بنزین تیرماه امشب واریز می شود به خودروهای تاریخی کارت سوخت تعلق می گیرد؟ میزان سهمیه کارت سوخت جدید

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کارت سوخت کارت سوخت کشاورزان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پلاک گذاری کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از دیدار و نشست با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی این استان خبر داد.

بابک مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران در پی دیدار و نشست با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی این استان در امر تنظیم بازار مرغ و عرضه مرغ مازندران به پایتخت اظهار کرد: این استان تأمین‌کننده اصلی مرغ پایتخت است و روزانه حداقل ۱۵۰ تن گوشت مرغ به میدان بهمن و ۱۵۰ هزار قطعه مرغ زنده به کشتارگاه‌های تهران ارسال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در این دیدار برای بهبود نظام عرضه محصولات باغی و مشکلات نظام عرضه مرکبات در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: قرار شد تا در زمینه مربوط تسهیلات سرمایه در گردش سورتینگ‌داران پیگیری‌ها در سطوح ملی و وزارتخانه‌ای انجام شود و در فصل پیش‌رو با توجه به اجرای برنامه‌های جهش تولید در استان، در ابتدای فصل برداشت مرکبات موضوعات پیگیری و حل شوند.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران افزود: در برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در مازندران، معاون وزیر در امور باغبانی بر حمایت کامل از این رویداد مهم در استان قول مساعد همکاری دادند.

مؤمنی با اشاره به اینکه در ادامه این نشست به منظور رایزنی‌های ملی برای ارتقا صنعت طیور استان مطرح شد، یادآور شد: در این دیدار با برشمردن سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی مازندران در راستای تداوم تولید مرغ و گوشت قرمز، درباره توسعه فعالیت‌های مرکز پشتیبانی و اصلاح نژاد مرغ بومی و رفع مشکلات صنعت طیور استان توضیحاتی ارائه داد.

وی از دغدغه‌های مرغداران استان را برای تداوم تولید و پایداری قیمت گوشت مرغ بیان و عنوان کرد: برای پایداری تولید و بازار نیاز است منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تضمین شود.

این مسئول یکی از موضوعات مهم این استان تأمین کود و بذر حوزه زراعت دانست و گفت: با این رایزنی ملی با معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تأمین کودهای پایه زراعت برنج، تأمین کود سرک گندم و تأمین بذر مناسب و گواهی شده سال آینده برای گندم‌کاران مازندرانی لحاظ شد.

وی با تاکید بر اینکه معرفی مباشران توانمند برای تهیه بذر یک امر ضروری است، خاطرنشان کرد: تأمین کود مورد نیاز کشاورزان استان برای تحقق جهش تولید یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 745197

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد
  • آغاز برداشت توت فرنگی در مازندران
  • اهمیت نقش پرندگان در کنترل آفات
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان