Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسن زاده با بیان اینکه دشمنان ما هنوز این ملت را نشناخته‌اند گفت: در بحث کرونا کشورهایی که مدعی پیشرفت بودند و در بحث تجهیزات پزشکی حرف اول را می‌زنند امروز در اداره کشور خود مانده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در ایام دهه کرامت به سر می‌بریم و هنوز عطر ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) به مشام می‌رسد که شاهد برگزاری آیین افتتاح ۴۰ واحد از ۲۵۰ واحد مسکونی در اطراف پلدختر و روستاهای پلدختر توسط سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، بسیجیان، گروه های جهادی این سپاه و خیران و مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز ۴۰ واحد به نیت اربعین امام حسین(ع) در این محله افتتاح شد، سپاه حضرت سید الشهدا(ع) افتخار این را داشته که از نخستین روزهای حادثه سیل عظیم پلدختر، در کنار مردم قرار بگیرد که این خدمتگذاری را یک مدال افتخار برای خودمان می‌دانیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران عنوان کرد: به لطف خداوند بعد از اقدامات امدادرسانی موضوع مرمت، بازسازی، بهسازی و احداث ۲۵۰ خانه در دستور کار قرار گرفت که این ۴۰ واحد آخرین واحدهایی است که ساخت آن به اتمام رسیده و امروز تقدیم مالکین و ساکنان این محله شد.

وی بیان کرد: با موافقت همه مردم حاضر در این مراسم، این محله به نام محله حضرت سید الشهدا(ع) نامگذاری می‌شود؛ افتخار می‌کنیم به این مردم و ملت خوبی که دل در گرو اهل بیت(ع) دارند، هر چه داریم به برکت خون شهدا و دلدادگی ملت ما به امام حسین(ع) است.

سردار حسن زاده با اشاره به خیال باطل دشمنان ایران گفت: دشمنان ایران اسلامی در اواخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ خیلی در بوق و کرنا کرده بودند که ایران به واسطه تحریم‌ها فلج می‌شود، از اینکه مردم ما الان دست در گریبان برخی از مشکلات هستند شکی نیست اما دشمنان ما هنوز این ملت را نشناخته‌اند.

وی اظهار داشت: مردمی که مقاومت را به عنوان اصلی‌ترین مولفه خودشان انتخاب کردند و دفاع مقدس را با آن همه مشکلات پشت سر گذاشتند این مردم شکست ناپذیر هستند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران افزود: دنیا حیرت‌زده شد وقتی که مردم در اوج مشکلات معیشتی، وقتی سیل در استان‌ها به راه افتاد سیل کمک، همدلی و همراهی آن‌ها مردم سبقت گرفت.

وی بیان کرد: دشمنان ما الان درمانده‌اند، در بحث کرونا کشورهایی که مدعی پیشرفت بودند و در بحث تجهیزات پزشکی حرف اول را می‌زنند امروز در اداره کشور خود مانده‌اند.

سردار حسن زاده تصریح کرد: مشکلات بسیار زیادی را مردم دارند به ویژه در بحث اقتصادی و معیشتی که همه مسئولان تلاش می‌کنند این مشکلات را به حداقل برسانند اما این ملت ایستادگی شان را از حضرت سیدالشهدا(ع) آموخته است تا جایی که دشمنانشان به زانو دربیاید و در برابر این ملت با عظمت کرنش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیدالشهدا ع سردار حسن حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این راستا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است

کد خبر 6085098 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • تو را است معجزه در کف ز دشمنان نهراس
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث