Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:26:41 GMT

فضای مجازی، پدر فوتبال ایران را در آورده است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۵۰۷

پیشکسوت تیم استقلال گفت: متأسفانه اتفاقاتی برای استقلال در صفحات مجازی رقم می‌خورد که درست نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، پیروز قربانی درباره شرایط کنونی تیم استقلال اظهار داشت: اگر چه استقلال نتوانست نتیجه لازم را در بازی با فولاد خوزستان و سایپا کسب کند، اما بدشانس هم بود. در دیدار با سایپا، یک توپ به محوطه جریمه ارسال شد و بازیکنان، چون تمرکزشان برای حمله بود، غافلگیر شدند و گل به خودی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بحث‌هایی که در خصوص سرمربیگری فرهاد مجیدی می‌شود، به میزان گفت: کسانی که انتقاد می‌کنند، باید بدانند مربیان جوان دوست دارند فرصت به آن‌ها داده شود. وقتی فرصت داده می‌شود، زمان هم باید داده شود. اگر قرار است خیلی زود تصمیمات عوض شود، تمام اتفاقات در استقلال تکرار می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تمام بحث‌هایی که مطرح می‌شود، در صفحات مجازی رقم می‌خورد. متأسفانه فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است. مدیریت باشگاه استقلال باید از مجیدی حمایت کند، اگر این اتفاق نیفتد، دیگر کسی به مربیانم جوان اعتماد نمی‌کند. اتفاقات برای استقلال در فضای مجازی رقم می‌خورد که اصلا درست نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان پیروز قربانی استقلال فضای مجازی تابناک ورزشی سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)