Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، مردم عراق در اعتراض به اهانت روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» به آیت‌الله سیستانی، مرجعیت عالی شیعیان این کشور، در پایتخت تظاهرات کردند.

معترضان عراقی علیه سیاست‌های آل سعود و دخالت‌های عربستان در امور داخلی عراق و اهانت رسانه‌های سعودی به ارزش‌های مردم این کشور شعار سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         بیشتر بخوانید

واکنش عراقی‌ها به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه سعودی از آیت‌الله سیستانی سران سیاسی عراق توهین روزنامه سعودی به آیت‌الله سیستانی را محکوم کردند

روزنامه سعودی الشرق الاوسط روز جمعه با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز در مورد آیت‌الله سید علی سیستانی، این مرجع عالی قدر را متهم به نقض سیادت عراق کرد.

حزب‌الله لبنان اقدام روزنامه سعودی در اهانت به ساحت مرجعیت دینی عراق و حامیان این اقدام را خدمت به دشمنان امت اسلامی که در رأس آن، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، دانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله سیستانی تحولات عراق تظاهرات در عراق آیت الله سیستانی روزنامه سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر به شکل‌های مختلف همانند برگزاری تجمع، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی ضمن اعلام تقدیر، تشکر و حمایت همه‌جانبه از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات گسترده و موفق پهپادی موشکی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع و دشمن‌کوب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه حمله به کنسولگری ایران، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم استان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان گیلان و در شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار می‌گردد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.

کد خبر 6080668

دیگر خبرها

  • تظاهرات ادامه دار اردنی‌ها در حمایت از فلسطین + فیلم
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی