Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سپاهان توییت جدیدی منتشر کرد.

طرفداری - در حالی که این روزها سایه کرونا روی فوتبال کشور به شدت بیش از گذشته دیده می شود، شایان مصلح به موضوعی مهم پرداخته است.

از روز گذشته حواشی شیوع ویروس کرونا و انتقال آن به بازیکنان استقلال و فولاد خوزستان بیش از گذشته حواشی زیادی خلق کرده است. اما اکنون شایان مصلح به این موضوع به نوعی دیگر واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سپاهان با انتشار توییتی نوشت:

مطلبی که هست اینه که فولاد بیشتر از ده تا کرونایی داشت و استقلال باهاش بازی کرد و اونم حدود ده تا کرونایی داره و سایپا با استقلال بازی کرد هفته قبل و نتایج تست کرونای سایپا هنوز نیومده و ما هم امروز با سایپا بازی داریم و علی برکت الله به این چرخه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!

به گزارش ورزش سه، مدافع استقلال بعد از گلی که به ثمر رساند به سمت مهدی هاشمی نسب رفت و خوشحالی جالبی با او انجام داد، هاشمی‌نسب در بازی‌های گذشته نسبت به هرکدام از بازیکنان استقلال که دوران مصدومیت یا حواشی را پشت سر می‌گذارند و پس از آن موفق به گلزنی می‌شوند  حمایت ویژه ای مبذول می‌کند.

مرادمند پس از گلزنی به سمت مربی ای رفت که بین بازیکنان این تیم محبوبیت بالایی دارد و پیش از او مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و چند بازیکن دیگر استقلال این کار را انجام داده بودند.

هاشمی نسب در دوران بازی مدافع گلزنی بود و در تیم این فصل استقلال هم مدافعان گلزن زیادی حضور دارند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمد مرادمند و آرمین سهرابیان برای استقلال در این فصل برای آبی‌ها گل زده‌اند. البته جوری که مهدی گلوی حسین را فشار می‌‌دهد هم نکته‌ایست! 

عکس: محمدرضا علیمددی

دیگر خبرها

  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!