Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:39:24 GMT

سفارش تاج گل ارزان با تضمین بهترین کیفیت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۹۳۲

سفارش تاج گل ارزان با تضمین بهترین کیفیت

یک راه موثر و مفید برای اوج همدردی در شادی یا غم سفارش تاج گل است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گندم وی آی پی، در گذر از عصر شلوغ ارتباطات و اطلاعات، با وجود شلوغی بسیار و زمان اندک اغلب افراد، چه راهی می‌تواند جایگزین حضور در مراسمات مختلف باشد؟ چه هدیه‌ای می‌تواند اوج هم‌دردی ما را در شادی یا غم به دیگران ابراز نماید؟ در ادامه این مطلب پیرامون چگونگی سفارش تاج گل برای مراسمات و مزایای سفارش اینترنتی گل صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارش تاج گل

هدیه کردن گل در مراسمات مختلف، تاریخچه‌ای به درازای تمدن بشری دارد. زیبایی و لطافت و معطر بودن گل‌ باعث می‌شود که آدمی در جوار آن، احساساتی لطیف‌تر داشته باشد و از این رو، قرن‌ها است که در مراسمات مختلف، تقدیم کردن گل شگون خاصی دارد. تاریخچه هدیه کردن تاج گل  هر چند ریشه در یونان باستان و پیشکش کردن آن به خدایان شان دارد، اما اصولاً تاج گل به شیوه معاصر و مدرن آن از دهه ۱۹۶۰ میلادی به این سو در جهان مرسوم گردید.

تاج گل در واقع دسته‌ای تزئئین شده از گل‌های متنوعی است که با هدفی خاص، بر روی یک سه پایه از جنس چوب یا فلز قرار می‌گیرند و در درون آن، یک کارت پستال با متنی از پیش تعیین شده قرار می‌گیرد که در آن متن، این گل از طرف فرد به صاحب آن تاج گل تقدیم می‌شود.

امروزه سفارش تاج گل برای مراسمات مختلف، به یکی از مرسومات جا افتاده جامعه تبدیل شده است. تفاوت بین انواع تاج گل در ابتدا در کاربری آن دیده می شود. تاج گل تبریک و تاج گل ترحیم، نخستین دسته بندی‌ است که می‌توان برای این نوع هدیه در نظر گرفت.

تاج گل تبریک، برای ابراز حس خوشحالی و تبریک گفتن برای مراسمات مختلف مانند افتتاحیه فروشگاه، افتتاحیه نمایشگاه، تبریک جشن عروسی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدیه کردن تاج گل می تواند بهترین هدیه برای ابراز یک احساس باشد و تاثیر مضاعفی بر گیرنده آن وارد کند. این هدیه در تمام مراسمات ( و مخصوصاً در مراسمات شادی) می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب خاص تان باشد.   

نحوه سفارش تاج گل

اگر در فکر سفارش تاج گل تبریک برای یک مراسم خاص هستید و یا اگر مانند بسیاری از افراد پر مشغله، وقت رفتن به مراسم افتتاحیه و یا عروسی کسی که برای شما ارزش بالایی قائل است را ندارید، شما می‌توانید به سادگی با رفتن به سایت گل فروشی اینترنتی گندم وی آی پی از میان چندین طرح آماده تاج گل در انواع مختلف آن، تاج گل مورد نظر خود را سفارش دهید و در هر جای تهران بدون هزینه ارسال، دریافت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که تاج گل تبریک خود را کاملاً به سلیقه خود شخصی سازی کنید. برای این منظور می‌توانید از فهرست متنوع گل‌های موجود در گالری گندم وی آی پی، نوع و تعداد گل های خود را تعیین کرده و در قسمت توضیحات، تزئینات پیشنهادی خود را قید کنید تا در اسرع وقت با همان طراحی مد نظر شما به نشانی که قید می‌کنید، ارسال شود. شما می‌توانید به همین راحتی اقدام به خرید اینترنتی گل کرده و به این ترتیب در زمان و انرژی خود نیز صرفه‌جویی کنید.

مزایای سفارش اینترنتی تاج گل

خرید گل اینترنتی که در چند سال اخیر نیز رواج بیشتری پیدا کرده، یکی از بهترین شیوه‌های سفارش تاج گل تبریک است. در میان این همه شلوغی و ترافیک و آلودگی‌های شهری، بدون شک آگاهی از مزایای خرید گل اینترنتی می‌تواند شما را نیز مجاب به خرید با این شیوه کند. برخی از این مزایا عبارتند از:

· تنوع بیشتر:

تاج گل در وب سایت گل فروشی اینترنتی گندم وی آی پی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و امکان سفارش شخصی تاج گل نیز وجود دارد.

· قیمت مناسب‌تر:

قیمت خرید گل اینترنتی معمولاً به دلیل وجود رقابت و مقایسه در میان سایت‌ها، کمتر از قیمت در مغازه‌ها تمام می‌شود.

· صرفه جویی در زمان و انرژی:

بجای هدر دادن زمان در ترافیک و پیداکردن گل فروشی مطلوب، می‌توانید تنها با چند کلیک تاج گل تبریک مد نظر خود را به هر آدرسی که می خواهید ارسال کنید.

· کیفیت و تازگی گل:

گل‌های گل فروشی اینترنتی گندم وی آی پی بدون هیچ استثنایی گل‌های روز است و تازگی گل‌ها و دوام آن‌ها را برای شما تضمین می‌کنند.

· کسب اطلاعات کافی:

در وب سایت‌ها بهتر از هر روش دیگری امکان کسب اطلاعات کافی و جویا شدن نظرات مشتریان پیشین وجود دارد.

· ارسال مستقیم به مقصد:

سفارش آنلاین تاج گل برای صرفه‌جویی در زمان کسانی است که وقت کافی برای رفتن به یک مراسم یا خرید و همراه بردن یک تاج با خود را ندارند. مزیت عالی خرید گل اینترنتی آن است که تاج گل تبریک شما را با متن دلخواه شما روی کارت پستال منتخب‌تان به مقصد نهایی ارسال می‌کند.

· عدم معطلی برای سفارش:

هنگام خرید گل به صورت اینترنتی هیچ معطلی برای ماندن در صف مشتریان وجود ندارد و بسیار سریع و راحت، بدون معطلی در فروشگاه سفارش خود را می توانید تکمیل کنید.

موارد نامبرده برخی از مزیت‌های سفارش تاج گل به صورت آنلاین است. در کل می‌توان گفت که سفارش یک تاج گل می‌تواند موثرتر از هر یادبود دیگری عمل کند. حس مثبتی که گل‌ها از نظر روانشناسی به انسان‌ها می‌دهند، آن‌ها را تبدیل به بهترین هدیه برای مراسمات خاص می‌کند. تاج گل هدیه‌ای است که در مراسمات شادی و غم می‌تواند اوج همدلی شما را با مخاطب مورد نظرتان به اشتراک بگذارد و بخصوص در مراسم‌های شاد، تاج گل تبریک، یک هدیه به یاد ماندنی بشمار می‌آید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاج گل ترحیم خرید گل اینترنتی مراسمات مختلف برای مراسمات سفارش تاج گل تاج گل تبریک تاج گل گل فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم

اکانت رسمی بوندسلیگا با انتشار این ویدیو، تولد 38 سالگی مانوئل نویر را تبریک گفت.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • تبریک تولد مانوئل روی کاستا توسط باشگاه میلان / فیلم
  • حماس سازوکاری بین‌المللی را برای تضمین انتقال کمک‌ها به غزه خواستار شد
  • رژیم صهیونیستی نقض حقوق مردم غزه را متوقف کند
  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • قبل از سفارش چاپ کاتالوگ این نکات رو بدون!
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم