Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:51:37 GMT

برادرکشی این‌بار در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۹۵۶

برادرکشی این‌بار در اسدآباد

به گزارش تابناک، سرهنگ افشین یاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان به وقوع پیوست که قاتل در دقایق اولیه دستگیر شد.

وی مطرح کرد: روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه یوسف آباد در پی تماس های مردم با مرکز ۱۱۰ در محل جرم حاضر شدند و قاتل را دستگیر کردند و بعد از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی برای رسیدگی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری با بیان اینکه درگیری و اختلاف خانوادگی بین سه برادر باعث وقوع این قتل شده است، تصریح کرد: متأسفانه برادر ۳۵ ساله با سلاح سرد به علت اختلافات خانوادگی در درگیری با یکدیگر به دست برادر خود به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان تأکید کرد: خانواده ها در این گونه اختلافات بهتر است آرامش خود را حفظ کرده و مشکلاتشان را با گفتگو حل کنند تا از وقوع حوادث تلخ این چنینی جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، اردیبهشت ماه امسال نیز یک فقره قتل برادر به علت اختلافات خانوادگی در همدان به وقوع پیوست به طوریکه این دومین برادرکشی در سطح استان محسوب می شود که خبر آن در رسانه ها منتشر شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کامفیروزی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان اسدآباد برادرکشی محمدعلی کامفیروزی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت

پس از وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری اخیر در بخش‌هایی از تایوان، تاکنون زمین‌لرزه‌های متعددی در این مناطق رخ داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده در همین رابطه اعلام کرده است موج جدیدی از پس‌لرزه‌ها بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) تایوان را لرزاند.

قوی‌ترینِ این لرزه‌ها به بزرگی ۶.۱ ریشتر بود. این لرزش که به عنوان یک پس‌لرزه ثبت شده است در ۲۸ کیلومتری جنوب شهر «هوالین» و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

تاکنون تلفاتی ناشی از وقوع این پس‌لرزه‌ها گزارش نشده است. با این حال به دو ساختمان که پیش از این تخلیه شده بودند، خساراتی وارد شده است.

به گزارش یورونیوز، بزرگی شش زمین‌لرزه دیگر ۴.۵ تا ۶ ریشتر بود و همگی در نزدیکی شهر هوالین اتفاق افتادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!