Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

صحرایی در رابطه با زمان دومین عرضه صندوق های قابل معامله (  ETF ) در بازار بورس  اظهار کرد: از آنجایی که متولی صندوق های قابل معامله وزارت امور اقتصادی و دارایی  و وزارت خانه های مربوط هستند، در هر زمانی که آن ها  اعلام آمادگی کنند بورس تهران  هم اقدامات لازم را در جهت حضور آن ها در بورس انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- مدیر عامل شرکت بورس تهران در ادامه افزود: طبق اطلاعات دریافتی، دومین صندوق قابله معامله که قرار است در بورس عرضه شود مربوط به صنایع فلزی و خودرویی است.

او در پاسخ به این سوال که از چه زمانی شرکت‌های سرمایه گذار استانی به قطعی وارد بورس می شوند؟ تصریح کرد: در خصوص  این شرکت های سرمایه گذاری استانی یک سری مشکلات اعم از اصلاح اساس نامه, تعیین مدیران و در آخر باید یک سری مراحل قانونی در جهت حضور در بورس طی کنند تا اینکه بتوانند در تابلوی بورس تهران قرار گیرند.

گاز و برق منازل در مرحله ی ورود به بورس مسکن 

صحرایی در پاسخ به این سوال که هدف عرضه ی املاک و مستغلات در بورس تهران چیست؟ افزود: هدف نهایی از عرضه ی املاک و مستغلات در بورس این بود که بعضی از نهاد های دولتی با در دست داشتن املاک و حضور پیمانکاران در این عرصه وکمک به جمع آوری اموال خرد مردم با این ابزار مالی در جهت کمک به شفافیت قیمت مسکن می شود.

بیشتر بخوانید: دارندگان سهام عدالت می‌توانند از امروز سهام خود را معامله کنند

 مدیر عامل شرکت بورس تهران تاکید کرد: در بورس املاک و مستغلات قرار است علاوه بر املاک صنعت برق,گاز و فاضلاب شهری هم عرضه شود و در ادامه باید به این مسئله اشاره کرد که یکی از مزایای مهم این بازار این است که افراد دارای برگ سهام عدالت هم می توانند از آن به عنوان وثیقه در این بازار برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.   

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازار بورس بورس بورس املاک بورس بازار سرمایه بازار بورس عرضه اولیه بورس املاک بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نمادهای «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 846987 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار