Web Analytics Made Easy - Statcounter

وطنخوه اظهار داشت: در اثر حفاری پیمانکار شرکت ملی گاز استان در مجاورت خط انتقال آب به شهرستان های میبد و اردکان و آسیب به لوله انتقال آب مجددا مختل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی وطنخواه مدیر آب منطقه ای اردکان در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا گفت: هفته گذشته  در اثر حفاری پیمانکار شرکت ملی گاز استان در مجاورت خط انتقال آب به شهرستان های میبد و اردکان و به دلیل عدم هماهنگی شکستگی لوله و ایجاد خسارت و در نتیجه قطع آب انتقالی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: البته با تلاش پرسنل فنی و اکیپ تعمیراتی بعد از ظهر همان روز رفع نقص انجام و جریان آب انتقالی برقرار شد.

وطنخواه ابراز داشت: اما از آنجا که لوله فرسوده بوده ظاهرا در اثر همن ضربه قسمت دیگری از لوله نیز دچار آسیب شده و نهایتاً امروز همان قسمت شکسته شده و لذا آب انتقالی به دو شهرستان قطع شده است. 

مدیر آب منطقه ای اردکان اظهار داشت: این قسمت هم اکنون در دست تعمیر است و انشاالله جریان آب انتقالی در اسرع وقت مجدداً برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آب انتقالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان
  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی