Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمر خربین، مهاجم تیم فوتبال الهلال عربستان بالاتر از مهدی طارمی و کاوه رضایی، به عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هفته گذشته، بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ را به رای کاربران گذاشت که مهدی طارمی و کاوه رضایی، مهاجمان پیشین پرسپولیس و استقلال در این نظرسنجی حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان مهلت شرکت در این نظرسنجی، عمر خربین مهاجم سوری الهلال عربستان که آقای گل مسابقات این دوره شد، با کسب ۳۷ درصد از ۲۶ هزار و ۸۴۳ رای، بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ لقب گرفت. طارمی و رضایی با ۳۴ و ۲۴ درصد، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کامفیروزی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان عمر خربین مهدی طارمی کاوه رضایی لیگ قهرمانان آسیا تابناک ورزشی محمدعلی کامفیروزی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حمید طیبی در گفتگویی با بیان اینکه فوتسال در قاره آسیا پیشرفت‌های بسیاری داشته، اظهارکرد: حضور و نقش‌آفرینی مربیان بنام و سرشناس فوتسال دنیا در این دستاورد و پیشرفت بسیار ملموس و مشهود است.

طیبی در ادامه فوتسال ایران را قدرتی بلامنازع در آسیا دانست و گفت: امروز، تیم‌ها با تمام توان و قوا و با انگیزه‌های چند برابری مقابل تیم ملی کشورمان قرار می‌گیرند و به دنبال عرض اندام هستند؛ طبیعتا این موضوع کار را برای بازیکنان و کادر فنی دشوار می‌کند؛ مصداق بارز این اتفاق را در دیدار اخیر تیم ملی فوتسال مقابل بحرین شاهد بودیم.

کارشناس و پیشکسوت فوتسال کشورمان با اشاره به غیبت «حسین طیبی» در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، افزود: این غیبت قطعا در روند تیم اثرگذار است چراکه طیبی، بازیکنی بین‌المللی است.

طیبی با بیان اینکه بازیکنانی که امروز در تیم ملی مشغول فعالیت هستند، بهترین‌های فوتسال کشور هستند، تصریح کرد: در این برهه زمانی، تیم ملی نیاز به حمایت همه اهالی فوتسال دارد و آنچه مسلم بوده این است که باید به نظرات وحید شمسایی، به‌عنوان سرمربی تیم و سایر نفرات کادر فنی احترام گذاشت.

مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتسال ایران، گفت: با توجه به اینکه «شمسایی» شناخت کامل و کافی نسبت به نفرات تیم ملی دارد، در حال حاضر بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی محسوب می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898247

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!
  • سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است