Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاطیان گفت: ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت پاسداشت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا (ع) با کمک خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) آزاد شدند.

«علی طاطیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به اقدامات خیرخواهانه خادمیاران رضوی شهرستان بهشهر در خصوص دستگیری از نیازمندان، تأمین داروی بیماران به‌ویژه بیماران صعب‌العلاج، تأمین جهیزیه نوعروسان، توزیع سبد کالا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد و گفت: این خادمیاران افتخاری امام هشتم شیعیان همچنین با کمک خیرین و مذاکره با مسئولان قضایی شهرستان جهت کارگشایی در امور زندانیان غیر عمد فعالیت دارند.

 

 دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: به مناسبت میلاد خجسته و سراسر نور امام رضا (ع) ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان بهشهر با حضور مسئولان قضایی و خدام رضوی و باهمت خادمیاران رضوی از بند حبس آزاد شدند.

 

وی با اشاره به اینکه بدهی این زندانیان ۳۱ میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: آزاد کردن و رهایی زندانی از بند زندان، بزرگ‌ترین عبادت است که اجر و پاداش آن نزد خداوند سبحان است و ازاین‌رو از خیران شهرستان تقاضا می‌شود که برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به این قشر آسیب‌دیده و خانواده آنان همت گماشته و توجه ویژه‌ای به این افراد داشته باشند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تامین دارو خادمیاران رضوی سبدکالا تامین جهیزیه نوعروسان دهه کرامت شهرستان بهشهر جرائم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از مبارزه شیمیایی با بیماری‌های لکه برگی و فوزاریوم در ۲۰ هزار هکتار از گندمزار‌های این شهرستان خبر داد.


غلامرضا قنبری بیماری زنگ زرد، فوزاریوم خوشه، سفیدک پودری گندم، سپتوریوز برگی و لکه خرمایی را از بیماری‌های مهم گندم برشمرد و افزود: با بیماری فوزاریوم در ۶ هزار هکتار مزارع گندم این شهرستان مبارزه شد.


وی با اشاره به سرکشی مستمر کارشناسان حفظ نباتات و مروجین پهنه از مزارع گندم تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب جهت انتشار بیماری‌ها، انتظار می‌رود کشاورزان به توصیه‌های گیاه پزشکی و همکاران حفظ نباتات توجه کنند.

دیگر خبرها

  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس