Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس با اشاره به درگذشت کارگر گیلان غربی و مصدومیت ۶ کارگر دیگر در این حادثه، از وزارت صمت خواستار بررسی ابعاد این حادثه شد.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) با تسلیت فوت کارگر گیلان غربی در حادثه معدن قیر طبیعی، گفت: ۶ کارگر دیگر در این حادثه مصدوم شدند که نیاز است وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت در بررسی ابعاد این حادثه اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی روز پنجشنبه به خبرگزاری ایرنا گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

صداوسیما نیز از انفجار در ترمینال شرق خبر داد و نوشت: در پایانه شرق در اثر انفجار کپسول گاز ۶ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق