Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ارسال فوری یک میلیون بسته اقلام بهداشتی به استان‌های با وضعیت قرمز آغاز شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ارسال فوری یک میلیون بسته اقلام بهداشتی به استان‌های با وضعیت قرمز آغاز شد.

سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام صبح‌امروز در آئین آغاز مرحله جدید پویش ملی "احسان سلامت" گفت: در مرحله جدید پویش، ۵ میلیون ماسک و ۲۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی به استان‌هایی که ازنظر وزارت بهداشت نقاط قرمز کرونایی معرفی شده‌اند، ارسال میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این بسته‌ها پس از ارسال، توسط نیرو‌های جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام درمناطق محروم توزیع خواهد شد.

سیدهاشمی خاطرنشان کرد: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از اولین روز اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، تمام بخش‌های ستاد با تمام قوا برای مقابله با این ویروس به میدان آمدند و برای پرکردن خلأ‌های موجود کشور با تولید انبوه ماسک و محلول ضدعفونی و کیت تشخیص و دارو و دستگاه‌های موردنیاز بیماران کرونایی، در کنار مردم ایستادند و تا آخرین لحظه درمان این بیماری هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون ستاد اجرایی افزود: در گام‌های قبلی بیش از یک میلیون بسته بهداشتی و یک میلیون بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا درمناطق محروم توزیع شد و هم‌اکنون نیز علاوه براین یک میلیون بسته بهداشتی جدید، چهار میلیون بسته پروتئینی هم در سطح کشور توسط بنیاد احسان درحال توزیع است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام بسته بهداشتی ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان امام یک میلیون بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علیپور گفت: اجرای برنامه «سلامت خانواده» با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه سلامت برای جلوگیری از بروز بیماری و یا تشخیص بیماری در مراحل اولیه در افراد انجام می‌شود تا از تشدید بیماری در آنان جلوگیری شود.

وی افزود: این برنامه جزو تکالیف قانونی وزارت بهداشت بوده و از سال گذشته در کشور آغاز شده و امسال اجرای آن تسریع خواهد شد. ۲۷ میلیون نفر از شهروندان در مناطق شهری دارای یک تیم سلامت، مراقب سلامت و پزشک خانواده خواهند شد که این افراد تمام خدمات سلامتی را به آنها ارائه خواهند داد.

وی با بیان این که ارزیابی عوامل خطر بیماری در افراد از اصول برنامه «سلامت خانواده» است، اظهار داشت: در این برنامه متناسب با گروه‌های سنی بسته‌های مراقبت سلامتی برای افراد تدارک دیده خواهد شد و اگر فردی نیاز به ارجاع داشته باشد در سطح یک به پزشک خانواده و در سطوح تخصصی بالاتر به متخصص مربوطه، ارجاع خواهد شد.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه برای اجرای برنامه در سال جاری منابع خوبی در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم این برنامه را در ۱۰ استان به طور کامل و در بیش از ۱۹۰ شهر دیگر، اجرایی کنیم.

عیلپور خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در این برنامه شرکت کنند تا بتوانیم آنها را به یک مراقب سلامت برای رصد سلامتی شان، متصل کنیم. همچنین مردم می‌توانند پزشک خانواده خود را در این برنامه اننخاب کرده و خدمات لازم را دریافت کنند.

وی در پایان با اشاره به این که تا پایان فصل بهار این برنامه به صورت عمومی در کشور اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در خصوص ویرایش جدید شیوه نامه اجرایی برنامه سلامت خانواده نیز با معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رایزنی‌های لازم صورت گرفته و با رفع اشکالات ویرایش اول، شیوه نامه جدید اجرایی به زودی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • ببینید | پویش کابوست منم برای نوجوانان کلید خورد
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان