Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های عمرانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارد، گفت: یکی از این طرح‌ها تکمیل ساختمان نیمه تمام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز, محمود رضایی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای الزهرا(س) و شهید باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساختمان جدیدالاحداث دانشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا(س) دختران شیراز پیشرفت فیزیکی حدود 90 درصد دارد و استانداری نیز با تخصیص اعتبار حمایت‌های لازم را در تکمیل آن انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فاز نخست دانشکده فنی دختران شیراز در مساحتی با زیربنای هشت هزار مترمربع ساخته شده است، بیان کرد: پیمانکار قبلی برکنار شده و با آغاز فعالیت پیمانکار جدید امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح آن و برطرف شدن مشکلات موجود این دانشکده در بخش فضاهای آموزشی و خوابگاهی باشیم.

معاون استاندار فارس گفت: دانشکده فنی وحرفه‌ای دختران شیراز یک مجموعه رو به رشد است که آموزش در آن به صورت فنی و مهارتی است و این خود سبب می‌شود تا دانشجویان با میزان تسلط بالا از اینجا فارغ التحصیل شده و براحتی جذب بازار کار شوند.

اخذ مجوز 244 رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ایحدود 200 حق التدریس جدید جذب دانشگاه فنی و حرفه ای فارس می‌شود70 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران جذب بازار کار می‌شوند

رضایی با اشاره به بازدید خود از دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز نیز تصریح کرد: در این مجموعه آموزشی نیز به عنوان مرکز اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس طرح‌های عمرانی از جمله ساخت مجموعه بزرگ فرهنگی و مذهبی در دست ساخت بوده و مراحل پایانی را سپری کند که به لحاظ معماری گنبد نیز به نوعی کم‌نظیر است.

 معاون عمرانی استاندار فارس با اشاره به ساخت خوابگاه شماره پنج دانشکده فنی شهید باهنر شیراز نیز گفت: ساخت خوابگاه برای رفاه دانشجویان یک ضرورت است که استانداری نیز حمایت‌های لازم را برای تسریع در ساخت آن انجام میدهد.

وی در مورد مرکز رشد این دانشکده نیز بیان کرد: با افتتاح این طرح که قرار است در نیمه نخست  امسال انجام شود، به نوعی زنجیره کاملی از بحث آموزشی و مهارتی اتفاق می‌افتد که نتیجه آن نیز تاثیرگذاری مثبت در اداره امور صنعت، ایجاد اشتغال و حوزه‌های مرتبط است که استانداری نیز با ارائه تسهیلات مناسب آمادگی حمایت از شرکت‌های نوپای فعال در این مرکز رشد را دارند.

رضایی همچنین به شاخصه‌های اصلی دانشگاه فنی وحرفه‌ای اشاره کرد و افزود: تکیه بر آموزش‌های عملی در مقایسه با آموزش‌های صرفا نظری  شاخصه اصلی این دانشگاه است، به طوری که دانشجو در کنار آموزش‌های نظری آموزش‌های عملی را با تخصص بیشتر فراگرفته و آماده ورود به بازار کار می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز با قدردانی از حضور معاون عمرانی استاندار در این دانشگاه و نگاه ویژه بر تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی اظهار داشت: در صورتی که اعتبار لازم تخصیص یابد آماده‌ایم در اسرع وقت ساختمان در دست ساخت دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز را افتتاح کنیم.

محمد جامعی خواستار نگاه ویژه مسئولان ارشد استان در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس شد و گفت: یکی از این طرح‌ها خوابگاه شماره پنج دانشکده فنی و حرفه‌ای باهنر است که با تخصیص اعتبار بخش زیادی از مشکلات رفاهی دانشجویان دانشکده در زمینه‌های رفاهی به ویژه خوابگاه برطرف می‌شود.

جامعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه براساس آمار موجود 38 درصد جمعیت دانش آموزی به سمت ادامه تحصیل در رشته‌های فنی در هنرستان‌ها گرایش پیدا کرده‌اند گفت: این موضوع نشان می‌دهد که والدین متوجه شده‌اند مهارت آموزی یک الزام است و باید این مهم را برای تحصیل فرزندان خود عملیاتی کنند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا(س) شیراز نیز با قدردانی از معاون عمرانی استاندار فارس به جهت اهمیت به تحصیل دانشجویان دختر اظهار داشت: مشکل اصلی این دانشکده کمبود خوابگاه است و افتتاح ساختمان جدید دانشکده در رفع این مشکل بسیار تاثیرگذار است.

آرتمیس هوشیار افزود: این دانشکده به لحاظ تجهیزات یکی از دانشکده‌های سرآمد در کشور محسوب می‌شود و استادان فعال در آن نیز از تجربه‌های بالای آموزشی برخوردارند.

براساس این گزارش، زیارت قبور مطهر شهدای گمنام ، بازدید از مجتمع فرهنگی، خوابگاه و مرکز رشد در دست ساخت در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر و همچنین بازدید از دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز و ساختمان جدید آن از برنامه‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بود.

انتهای پیام/ش

R7533/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشکده فنی و حرفه ای حرفه ای دختران شیراز عمرانی استاندار استاندار فارس شهید باهنر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل قزل‌سفلی گفت: دور دوم انتخابات در استان فارس برای تعیین سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همزمان با دیگر نقاط کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس ادامه داد: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.

قزل‌سفلی افزود: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رأی بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد رأی داده‌اند و همچنین افرادی که در دور اول انتخابات در هیچیک از حوزه‌های انتخابیه کشور رأی نداده باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

قزل‌سفلی گفت: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیأت بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلوهای تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، یک هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدها پیش بینی شده است.

قزل‌سفلی گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزدها می‌توانند یک فیلم تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند؛ همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده که طی سه روز بازپخش می‌شود.

وی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای نیز در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است و این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزدها داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه مذکور، برابر پیش بینی‌های انجام شده افزون بر ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تأمین امنیت شعب اخذ رأی فعالیت و همکاری خواهند داشت.

کد خبر 6087318

دیگر خبرها

  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل