Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌‌وکنار استان ایلام گرد‌آوری‌ شده است و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه‌وکنار ایلام|400 پرونده جهیزیه برای دریافت کمک هزینه ازدواج درایلام پشت نوبت هستنداز گوشه‌وکنار ایلام|همکاری و تعامل مردم با پلیس می تواند بستر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استاز گوشه‌وکنار ایلام|محدودیت در مناطق قرمز کرونا ایلام اعمال می‌شود

تامین اعتبارات عمرانی پروژه‌های زیر ساختی شهرستان هلیلان

احمد کرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تکمیل و احداث پروژه‌های منطقه هلیلان و بدره خبر داد و گفت: این اعتبار در حوزه راه، ایستگاه‌های پمپاژ، آب‌رسانی، تقویت پوشش شبکه‌های تلویزیونی و اجرای طرح هادی اختصاص‌یافته است.

وی افزود: همچنین از محل اعتبارات مناطق محروم و کمیته امداد مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات ارزان‌قیمت مازاد بر سقف سهمیه استان در حوزه اشتغال روستایی نیز به  استان اختصاص‌یافته است.

پرداخت حقوق معوقه 5 ماهه کارگران  سد سیکان دره شهر/ واریز مستقیم به‌حساب کارگران

علیپوراحمد، مدیرکل آب  منطقه‌ای استان ایلام از پرداخت حقوق معوقه 5 ماهه کارگران سد سیکان شهرستان دره‌شهر خبرداد و گفت: این مطالبات مستقیما به حساب کارگران واریز خواهد شد.

وی گفت: مطالبات دو ماه کارگران سد گلال و شبکه میمه نیز پرداخت شده است.

گفتنی است؛ مطالبات کارگران توسط پیمانکاران با تاخیر 6 ماهه پرداخت می‌شود که پرداخت مستقیم حقوق معوقه از ابتکارات خوب مسئولان امور آب منطقه‌ای استان ایلام به جهت احقاق حق کارگران است که موجب رضایت کارگران این پروژه‌ها را فراهم کرده است.

ابراز رضایت نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام از عملکرد مدافعان سلامت

حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار ضمن ابراز رضایت از عملکرد منسجم وموثر  حوزه بهداشت و درمان استان ایلام گفت: در حوزه کلان هم به‌رغم اینکه بیماری ناشناس بود، کشورمان به‌تناسب کشورهای مدعی در دنیا بهتر و مؤثرتر عمل کرده است.

وی با اعلام این موضوع که برای تعطیلی برخی مناسبات‌های باید الزاماتی را تعریف کرد اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری پرخطر باید برخی محدودیت‌های گذشته رامجددا احیا کرد.

امام‌جمعه شهر ایلام با تأکید بااینکه مجدداً باید آمار روزانه مبتلایان در استان رابه تفکیک شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت این امر در واقع سطح هشدارها را در افکار عمومی زنده نگه می‌دارد و بسیار ضروری است.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT7 بیشتر بخوانید... از گوشه‌وکنار ایلام|۴۰۰ پرونده جهیزیه برای دریافت کمک هزینه ازدواج درایلام پشت نوبت هستند از گوشه‌وکنار ایلام|محدودیت در مناطق قرمز کرونا ایلام اعمال می‌شود از گوشه‌وکنار ایلام|همکاری و تعامل مردم با پلیس می تواند بستر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه وکنار ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان

استاندار سمنان در آستانه دومین سفر استانی رئیس جمهور از تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی در سفر اول رئیسی به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه عمرانی و اقتصادی در استان اقدامات مطلوبی انجام شد، اظهار داشت: سفر اول رئیس‌ جمهور به استان سمنان 145 مصوبه و بیش از 410 ریزپروژه داشت.

وی با اشاره به اعتبارات حوزه عمرانی، گفت: در حوزه عمرانی بیش از چهار هزار میلیارد تومان مصوب شد و خوشبختانه به طور کامل این اعتبار جذب شد.

استاندار سمنان درباره اعتبارات سفر نخست رئیس‌ جمهور به این استان، بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز تا امروز حدود 82 درصد اعتبارات محقق شده است.

هاشمی افزود: این مصوبات مربوط به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات بود که محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مصوبات همچنین 24 دستور رئیس جمهور در بازدیدهای جلسه و شورای اداری صادر شد که محقق شده و عملیات اجرایی آن نیز از قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم
  • رشد ۳۹۴ درصدی اعتبارات ایلام در سال گذشته