Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  المیادین، محمد فهمی، وزیر کشور لبنان از تحرکات ترکیه برای برهم زدن اوضاع و مداخله در ناآرامی‌های این کشور خبر داد.

وی گفت: تحرکاتی خارجی از سوی ترکیه برای متشنج کردن اوضاع در لبنان صورت می‌گیرد و دستورالعمل‌هایی از سوی ترکیه از طریق رسانه‌های اجتماعی به برخی از طرف‌های معترض در لبنان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهمی در مصاحبه با روزنامه اللواء لبنان گفت: مسئولان لبنانی چهار فرد را که سوار بر یک هواپیمای شخصی ترکیه‌ای بودند و چهار میلیون دلار انتقال می‌دادند، بازداشت کردند.

وی این سوال را مطرح کرد که آیا این دست‌کاری در قیمت دلار بوده یا حمایت از تحرکات خشونت آمیز در لبنان است؟

یک منبع امنیتی در لبنان پیش از این اعلام کرد بیش از ۴۰ نفر از افرادی با تابعیت‌های لبنانی و عربی که برای اقدامات خراب‌کارانه و آشوب‌ها در بیروت تلاش می‌کردند، بازداشت شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتراضات در لبنان تحولات لبنان اقتصاد لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

به گزارش ایرنا، این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

این اولین باری که نیست که آرژانتین با طرح ادعا‌های بی‌اساس علیه مسئولان کشورمان تلاش می‌کند به دیگر کشور‌های میزبان مسئولان ایرانی فشار بیاورد.

در ۱۲ آوریل، دادگاهی در آرژانتین در اقدامی خصمانه ایران را مقصر بمب گذاری سال ۱۹۹۴ دانست و از آن زمان تاکنون مسئولان کشورمان هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان