Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله ناظری با بیان این مطلب گفت: شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام، سرباز ولایت و یاور امت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق تمام آزادی‌خواهان ایران و جهان شد و این ترور ناجوانمردانه، ایران را آکنده از اندوه و خشم کرد.

وی افزود: روح پرفتوح شهید سردار سلیمانی همچون دوره حیات او برای امت اسلامی مایه برکت است و موجب وحدت و انسجام بیشتر در جامعه ما شده و احساسات ضداستکباری ملت‌های منطقه را بیش از پیش برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان ادامه داد: پس از ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست دولت تروریست آمریکا، بلافاصله حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای وظایف ذاتی خود اقدام به طراح و اجرای پویش «نامه ای به سردار آسمانی» در گستره ملی و در قالب فراخوان دلنوشته های گروه های سنی کودک و نوجوان نمود که الحمدلله با استقبال خوب مخاطبان همراه شد.

ناظری با بیان این مطلب که از سراسر کشور دلنوشته ها و حرف‌های کودکان و نوجوانان خطاب به قهرمان بزرگ مقاومت اسلامی به دبیرخانه پویش ارسال شد، گفت: بیشترین آثار مربوط به کودکان استان های تهران، کرمان، تبریز و خراسان رضوی بود.

وی افزود: یکی از دغدغه­‌های برگزارکنندگان این پویش رسیدن به آثاری بود که توسط مخاطب اصلی کودک و نوجوان نوشته شده باشد تا طعم نوشتن دل‌نوشته‌های واقعی کودک و نوجوان چشیده شود. فلذا با حضور در مکان‌هایی که مخاطب کودک و نوجوان متناسب با شأن سردار دل‌ها وجود داشت، دسترسی به دل‌نوشته‌های اصیل ایجاد شد.

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان با اعلام این مطلب که دبیرخانه پویش تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۸ اقدام به جمع آوری دل‌نوشته های کودکان و نوجوان کرد، گفت: پس از داوری مقدماتی ۶۳۸ اثر رسیده به پویش نامه‌ای به سردار آسمانی آغاز و ۷۷ اثر به بخش داوری نهایی راه پیدا کردند. این آثار ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال بود، ضمن اینکه نگارنده ۵۲ اثر دختران و ۲۵ اثر پسران بودند.

ناظری گفت: مصطفی رحمان‌دوست شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان، عباس محمدی مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری سازمان تبلیغات و زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی، داوری نهایی آثار را برعهده داشتند.

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان در خاتمه افزود: برگزیدگان نهایی این پویش طی مراسمی با حضور  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات و جمعی از مقامات لشکری و کشوری روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۹ همزمان با «روز ملی ادبیات کودک و نوجوان» معرفی و جوایز آنان اهداء خواهد شد. همچنین برترین آثار این پویش در قالب یک مجموعه کتاب منتشر می­‌شود.

برچسب‌ها قاسم سلیمانی دشتکی زینب سلیمانی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی زینب سلیمانی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی دشتکی زینب سلیمانی قاسم سلیمانی حوزه هنری کودک و نوجوان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم

سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵، دومین فرمانده نیروی قدس سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود که سرانجام در ساعت ۱:۲۰ دقیقه شب جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ توسط پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد ترور و به مقام والای شهادت نائل گردید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • چرا ترجمه‌ها در حوزه کودک و نوجوان بر تألیف پیشی گرفت؟
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق
  • تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • پدر قصه‌گویی عرفانی کیست؟