Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@13:09:49 GMT

سری جدید «بدون توقف» از امشب با محسنی‌اژه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۷۷۷۰

سری جدید «بدون توقف» از امشب با محسنی‌اژه‌ای

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سری جدید برنامه تلویزیونی «بدون توقف» گفت و گویی چالشی با موضوع قوه قضائیه خواهد داشت.

این برنامه، این بار با حضور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از امشب یکشنبه ۱۵ تیرماه بعد از خبر ساعت ۱۹ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

برنامه چالشی ترکیبی «بدون توقف» فردا حوالی ساعت ۱۹ از شبکه سه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بدون توقف» به تهیه کنندگی رضا غلامحسین نژاد، کارگردانی رحیم صادقپور و سردبیری ابراهیم جلالیان کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و به صورت روزانه روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه سه مهمان خانه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای بدون توقف قوه قضائیه ابعاد وظائف قوه قضائیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حجت الاسلام محسنی اژه ای بدون توقف قوه قضائیه بدون توقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما قزوین؛ مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت؛ به منظور بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب‌های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار یک گروه رسانه‌ای در امامزاده حسین (ع) و همچنین انعکاس تصاویری از مناجات مردم در مکان‌هایی همچون: مسجد امام حسن عسگری (ع)، امامزاده سید سلطان محمد (ع) قزوین و امامزاده اسماعیل (ع) برنامه‌های شب‌های قدر را به صورت زنده در این ویژه برنامه به مدت ۱۸۰ دقیقه و به تهیه کنندگی فرزاد محلوجی پوشش خواهد داد.
علی رحیمی افزود: رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه‌های شب‌های قدر در ویژه برنامه «شب‌های رحمت» به تهیه کنندگی رضا داداشی و ابراهیم طاهری کیا مکان‌های ویژه‌ای را پیش بینی نموده است تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب‌ها بصورت مطلوب منعکس کند.
وی افزود: تیم رسانه‌ای رادیو قزوین از محل امامزاده حسین (ع) قزوین به مدت ۲۴۰ دقیقه حال و هوای شب‌های قدر را روی آنتن می‌برد.
رحیمی در ادامه به بخش‌های متنوع این ویژه برنامه‌ها اشاره و تصریح کرد: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین برای این شب‌ها برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی کرده اند که متشکل از بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن است که به صورت زنده پخش خواهند شد.
ویژه برنامه‌های سیما و صدای مرکز قزوین جمعه ۱۰ فروردین از ساعت ۲۳ روی آنتن سیما و صدای مرکز قزوین می‌رود.

دیگر خبرها

  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو امشب در تلویزیون ایران
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»