Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان کمدی سینمایی «عوضی» که به تازگی پروانه ساخت دریافته کرده است، بیان کرد این فیلم درباره اختلاس‌گران و مفاسد اقتصادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اردکانی کارگردان سینما درباره فیلم سینمایی «عوضی» گفت: این پروژه سینمایی به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، البته فیلمنامه این پروژه با نام اولیه «قوه غذاییه» به شورای صدور پروانه ساخت ارائه شده بود، که اعلام کردند نام این فیلم کمدی باید تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل نام «عوضی» را برای این پروژه انتخاب کردیم.

وی توضیح داد: «عوضی» را که تهیه‌کنندگی آن برعهده علی رویین‌تن است، یک فیلم کمدی است که درباره اختلاس‌گران و مفاسد اقتصادی در کشور است.

این کارگردان سینما بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با به‌وجود آمدن شرایط مناسب تولید این فیلم را آغاز کنیم. به زودی بازیگران این پروژه انتخاب می‌شوند و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و جذب بازیگران مورد نظر نیمه اول سال فیلمبرداری «عوضی» به پایان رسد.

اردکانی در پایان گفت: این فیلم در کاملاً در تهران فیلمبرداری می‌شود.

 

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۷۲۲ هزار ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا خبر داد.  

به گزارش ایسنا، علی القاصی ضمن اشاره به تاکیدات رئیس عدلیه پیرامون مقوله «مبارزه با فساد» در جلسه اخیر شورای عالی قوه قضاییه گفت: یکی از شاخص‌های اصلی دوره «تحول و تعالی» در دستگاه قضا رویکرد علمی، تخصصی و به‌دور از جنجال در زمینه مبارزه با مفاسد است که این مهم بارها و بارها مورد تأکید ریاست قوه قضاییه نیز قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برخی از توفیقات مجموعه قضایی استان تهران و مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد: خوشبختانه در استان تهران در حوزه مبارزه با مظاهر فساد اقتصادی اقدامات خوب و قابل توجهی صورت گرفته است؛ به‌طوری که صرفا در نتیجه اقدامات مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از ابتدای آذرماه سال ۱۴۰۰ تا آذرماه سال ۱۴۰۲ مجموعا مبلغ ۵۳۸ هزار و ۶۱۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون و ۱۰۴ هزار ریال و ۵۰ میلیون درهم در حق مالباختگان و بیت‌المال مسترد شده است.

رئیس مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی با اشاره به وصول هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۷۲۲ هزار ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا در بازه زمانی یاد شده عنوان کرد: دستگاه قضا در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی با استرداد حقوق بیت‌المال در پرونده‌های مختلف به‌نحو قابل توجهی یاری‌دهنده دولت در وصول مطالبات خود بوده است.

القاصی ضمن اشاره به توفیقات دستگاه قضا در سال گذشته در زمینه «استرداد حقوق بیت‌المال» و «اجرای عدالت» در پرونده‌های مهم و شناخته شده مفاسد اقتصادی پس از گذشت چند سال عنوان کرد: واکاوی در پرونده‌های مفاسد اقتصادی حاکی از این است که بعضا خلاءها، کاستی‌ها و رویه‌های نادرست سبب سوءاستفاده اشخاص سودجو و ایجاد بستر فساد اقتصادی می‌شود؛ لذا در کنار مبارزه علمی و تخصصی با مظاهر فساد، احصا و انسداد گلوگاه‌های فساد در فرایند کاری سایر دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها نیز به‌ عنوان یک امر مهم و ریشه‌ای مورد پیگیری قرار گرفته و می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان ضمن اشاره به پیگیری مطالبات ریاست دستگاه قضا مبنی بر «مبارزه علمی و حرفه‌ای با مفاسد» و «پرهیز از سیاسی‌کاری و جناحی‌گری و اقدامات شعاری در مبارزه با فساد» خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان تهران به‌عنوان یک اولویت در سال جاری پیگیر تأکیدات رئیس دستگاه قضا در این عرصه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایتی از ساخت مسجدی که پس از ۱۰۷۲ سال میعادگاه منتظران ظهور است
  • آذر ۱۴۰۲؛ مبارزه با فساد با طعم چای دبش/ پروژه آخر: تطهیر ساواک جهنمی
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۵۰ واحدی مسکن حمایتی در شهر قرق