Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-23@10:57:59 GMT

لمپارد: تا آخر فصل فرصت اشتباه کردن نداریم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۷۸۱۲

لمپارد: تا آخر فصل فرصت اشتباه کردن نداریم



سرمربی تیم فوتبال چلسی تاکید کرد که تیمش باید تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر را با برد به پایان برساند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال چلسی توانست با نتیجه پر گل ۳ بر صفر برابر واتفورد به برتری برسد و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند.

فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی بعد از این بازی گفت: باید به بازی بدون تماشاگر عادت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در خانه بازی کردم و فرصتی برای اشتباه نداشتیم. خوشبختانه توانستیم برنده بازی شویم و ۳ امتیاز ارزشمند خانگی به دست بیاوریم. باید تا پایان فصل همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم به هدف خودمان که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است برسیم.

این سرمربی جوان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه شکست برابر وستهام در هفته قبل غافلگیر کننده بود ولی بازیکنانم به قدری حرفه ای بودند که توانستند خودشان را پیدا کنند و روحیه برتری خود را حفظ کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند

به گزارش همشهری آنلاین ناصر ابراهیمی درباره برتری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی زیبایی بود و گلی که سرخ‌پوشان در همان دقایق ابتدایی به ثمر رساندند باعث شد تا نفتی‌ها در ادامه سردرگم شوند و با خلاء‌هایی که در خط دفاعی آن‌ها به وجود آمد پرسپولیس به گل‌های بعد هم رسید.

وی ادامه داد: ساختار دفاعی پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود و حریفان کار سختی برای عبور از این دژ محکم سرخ‌پوشان خواهند داشت. بعد از رفتن گل‌محمدی همه فکر می‌کردند که این تیم وارد بحران می‌شود، اما با انتخاب درست و آوردن اوسمار برای هدایت پرسپولیس باعث شدند که تیم هماهنگی گذشته را از دست ندهد. به نظرم سرخ‌پوشان با این هماهنگی و قدرت می‌توانند تمام حریفان را از پیش رو بردارند.

*بازی با آلومینیوم در اراک همیشه پاشنه آشیل پرسپولیس بوده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره دیدار آینده سرخ‌پوشان در جام حذفی مقابل آلومینیوم، تصریح کرد: آلومینیوم راه بردن پرسپولیس را بلد است و این نکته که سرخ‌پوشان در اراک خیلی سخت این تیم را شکست می‌دهند را نباید نادیده گرفت. به هر حال بازی با آلومینیوم در اراک همیشه پاشنه آشیل پرسپولیس بوده است. امیدوارم با آنالیز خوب و مهار بازیکنان آلومینیوم شاگردان اوسمار بتوانند به این طلسم پایان دهند و این تیم را در خانه خودش شکست بدهند. نبود استقلال در این تورنمنت باعث می‌شود که پرسپولیس با تمرکز و بدون حواشی به کار خود ادامه دهد و ان‌شاءالله قهرمانی این جام را به دست بیاورند.

*سپاهان هنوز تیم پرمهره و قدرتمندی است

ابراهیمی در ادامه در رابطه با دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم، بیان کرد: سپاهان اگرچه روزهای سخت و همراه با ناکامی را پشت سر می‌گذارد، اما باید در نظر داشت که هنوز تیم پرمهره و قدرتمند لیگ است و در این بازی‌ ۱۰۰ درصد توانشان را خواهند گذاشت. فاصله پرسپولیس تا صدر تنها یک امتیاز است و هرچیزی امکان دارد. یک لغزش از سوی آبی‌پوشان، می‌تواند سرخ‌پوشان را به جایگاه واقعی خود برگرداند. ۶ بازی باقی مانده ۱۸ امتیاز دارد و با این سبک بازی از سوی شاگردان اوسمار ما انتظار داریم یا کسب تمام امتیازات لازم قهرمانی را از آن خود کنند.

*خصوصی‌سازی چیزی غیر از یک شوی تبلیغاتی نیست

وی در پایان با اشاره به بحث انتقال مالکیت سرخ‌پوشان، خاطرنشان کرد: به‌نظرم همه این موضوعات تنها برای کنترل افکار عمومی است و چیزی غیر از یک شوی تبلیغاتی نیست. باشگاه به قدری بدهی دارد که هر شرکتی به محض قبول مالکیت آن باید میلیون‌ها دلار فقط هزینه بدهی کند. ما در گذشته خیلی تلاش کردیم که صدایمان را به گوش مقامات برسانیم تا این باشگاه از زیر سایه دولت خارج شود، اما نشد. اگر این اتفاق بیفتد قطعاً شکل و رنگ دیگری در لیگ رخ می‌دهد و دیگر شاهد حواشی و بیانیه‌های غیرمنطقی از سوی برخی تیم‌ها نخواهیم بود. امیدوارم فوتبال ما رنگ آرامش را به خود بگیرد و شایسته سالاری نیز جا بیفتد.

کد خبر 846209 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - چلسی ۰
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 - چلسی 0