Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس، فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی بیشتر در فضای مجازی به ویژه بستر شبکه شاد با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و با شعار "هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک نقش اجتماعی در بستر فضای مجازی" انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تابستان امسال بیش از ۸۹ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در ۳۲۰ پایگاه مشغول به فعالیت خواهند بود، افزود: فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان از ۱۵ تیر ماه آغاز شد و تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از تمهید مقدمات و اطلاع رسانی ثبت نام و عضویت دانش آموزان در کانال‌های ایجاد شده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شبکه شاد خبر داد و ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای تشکیل ۳۲۰ پایگاه و شرکت ۸۹ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش آموزان استان در سطح شهرستان‌ها و مناطق انجام شده است.

نریمانی یادآور شد: همچنین کلاس‌های حضوری نیز در صورت صدور مجوز و امکان برگزاری و همچنین استقبال دانش آموزان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود برگزار خواهد شد.

کد خبر 4966396

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش كردستان اوقات فراغت ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه