Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در جریان بازدید از شهرستان‌های غرب استان مازندران با تاکید براینکه امروزه شاهد سوء استفاده انبوه‌سازان و دلالان حوزه مسکن در حریم ها، جاده‌ها و مناطق کشاورزی هستیم؛ گفت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مناطق شمالی کشور باید متوقف شود و با خاطیان این حوزه، برخورد‌های قانونی لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 13:58 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۸۱۸ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی طالبی که با هدف بازدید میدانی و بررسی وضعیت موجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز خصوصاً در حریم راه‌های مواصلاتی به استان مازندران سفر کرده بود؛ از نزدیک در جریان وضعیت ساخت و ساز‌های غیر مجاز شهرستان‌های این استان قرار گرفت.
طالبی تصریح کرد: هدف از انجام این سفر دو روزه بازدید میدانی از شهرستان‌های عباس آباد، نور، نوشهر و چمستان استان مازندران؛ اجرای دستور وزیر کشور مبنی بر بررسی راهکار‌های قانونی و اجرایی فوری و سریع مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و پیشگیری و جلوگیری از روند ساخت و ساز‌های فعلی است.
رییس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در این سفر از شهرستان عباس آباد بازدید و بر لزوم توجه به حریم جاده‌ها و راه‌ها و همچنین رعایت استاندارد‌های ساخت مسکن در این شهرستان تاکید کرد.
طالبی در این سفر علاوه بر بازدید از مناطق مختلف، در جلسه‌ای با حضور مسئولین استانی و شهرستانی شرکت کرد که در این جلسه، گزارش کارگروه ویژه پیشگیری از تفکیک و تغییر کاربری اراضی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز ارائه و نظرات کلیه مسئولان این حوزه نیز دریافت شد.   بیشتر بخوانید:  رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین تعیین شد

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور سفر به مازندران علی طالبی ساخت و ساز های غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان