Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@22:34:20 GMT

تحقق ۱۱۲درصدی بودجه منطقه هفت در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۷۸۷۲

تحقق ۱۱۲درصدی بودجه منطقه هفت در سال گذشته

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: بودجه این منطقه در سال گذشته ۸۶ میلیارد تومان بود که تا پایان سال حدود ۱۱۲ درصد آن محقق شد.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال جاری با افزایش حدود ۲۰ درصدی، میزان بودجه منطقه هفت به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که با تصویب و ابلاغ این رقم اقدامات لازم جهت برنامه‌ریزی برای وصول بودجه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن و تحت تأثیر قرار گرفتن چرخه ساخت و ساز و تقاضاها برای خرید و از همه مهم‌تر ارائه بسته تشویقی ساخت و ساز، شهرداری اصفهان موفق به وصول ۳۰ درصد از بودجه سالانه خود در سه ماه نخست امسال شد که این رقم در منطقه هفت بیش از ۳۰ درصد بوده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه سال ۹۷ در این منطقه ۴۴۶ فقره پروانه ساختمانی با زیربنای ۳۳۵ هزار مترمربع صادر شده است، گفت: تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در سال گذشته با رشد ۳۵ درصدی به ۵۶۳ پروانه با متراژ حدود ۳۶۰ هزار مترمربع رسید.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰۰ روز ابتدای سال‌جاری با توجه به ارائه بسته‌های تشویقی تعداد ۱۲۸ فقره پروانه ساختمانی در عرصه ۳۳ هزار مترمربع صادر شده که بی‌شک در سه ماهه دوم و سوم افزایش قابل توجهی خواهد داشت و شاهد رشد صعودی و شیب تند در صدور پروانه ساختمانی خواهیم بود.

شاطوری با اشاره به پروژه‌های منطقه، گفت: مدت اجرای بعضی از پروژه‌ها چند ساله بوده و هزینه اجرای آن در بودجه چند سال منطقه به نسبت پیش بینی پیشرفت برآوردی تخصیص داده می‌شود.

وی اظهار کرد: روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی منطقه در جلسات مختلف با کارشناسان منطقه و معاونت عمران و پیمانکاران بررسی می‌شود تا پروژه‌ها در کمترین زمان و بیشترین کیفیت اجرا و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 431934

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه هفت شهر شهرداری اصفهان کلانشهر بودجه و اعتبارات پروژه هاي عمراني پروانه ساختماني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.
وی گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.
حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد