Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:28:18 GMT

کشف سرقت در خراسان جنوبی ۱۱ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۸۲۲۷

کشف سرقت در خراسان جنوبی ۱۱ درصد رشد داشته است

گروه استان‌ها - رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۱ درصدی کشف سرقت در استان برخوردار بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ مرتضی سبزعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 11 درصدی کشف سرقت در استان برخوردار بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: احساس امنیت بالا از سوی مردم باعث افزایش سرقت شده است از طرفی احساس امنیت و عدم تجهیز امکانات پیشگیری از سرقت، باز گذاشتن درب منزل و عدم قفل کردن درب خودرو افزایش سرقت را منجر شده است.

سبزعلی بیان کرد: عوامل اجتماعی و اقتصادی اعم از اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و بیکاری باعث روی آوردن به سرقت می‌شود.

3 دلیل در رد ادعای "افزایش سرقت" به‌دلیل اعطای مرخصی‌های گسترده به زندانیانانتقاد سخنگوی قوه قضائیه از اظهارات رئیس پلیس تهران درباره افزایش سرقت‌ها پس از آزادی زندانیانافزایش سرقت از مدارس خراسان شمالی؛ مدارس به سیستم حفاظتی مجهز شود

وی با بیان اینکه خوشبختانه در خراسان جنوبی سرقت مسلحانه و خشن نداریم گفت: از مجموع سرقت‌های سال جاری 7 درصد مربوط به سرقت خودرو و 28 درصد مربوط به سرقت محتویات داخل خودرو بوده است.

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان جنوبی ادامه داد:  سرقت این خودروها به دلیل دسترسی به محتویات داخل بوده است.

وی با اشاره به سرقت دام و احشام بیان کرد: متاسفانه دامداران از حداقل‌های تجهیزات امنیتی برای دام و احشام استفاده نمی‌کنند که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/252/س

R41348/P1573/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... "پراید" گزینه نخست سارقان/ حدود ۶۰ درصد سرقتها مربوط به پراید است توصیه رئیس پلیس آگاهی استان کردستان به مردم برای پیشگیری از سرقت منزل افزایش سرقت احشام عشایر در کهگیلویه و بویراحمد؛ دامدارانی که به خاک سیاه نشستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی افزایش سرقت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها