Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@14:32:37 GMT

اجرای طرح نهضت جهش تولید در 500 روستای استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۸۳۹۲

اجرای طرح نهضت جهش تولید در 500 روستای استان زنجان

عباس مولایی، مسئول بسیج سازمان مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان گفت: طرح نهضت جهش تولید در 500 روستای استان زنجان اجرایی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح سراسری نهضت جهش تولید در عرصه‌های کشاورزی و دامپروری در استان زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلات از مهمترین اهداف این طرح محسوب می‌شود، افزود: این طرح بر روی محصولات استراتژیک اجرایی می‌شود.   این مسئول از حضور کارشناسان امور باغی و دامی سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در روستاهای هدف طرح خبرداد و گفت: طرح نهضت جهش تولید در زمینه گندم دیم در زنجان اجرا می‌شود.   مسئول بسیج سازمان مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به شبکه بندی‌های انجام شده برای اجرای این طرح،بیان داشت: مشاوران و مربیان این سازمان به 500 روستای استان اعزام شده و مشاوره‌های لازم را در زمینه کاشت، داشت و برداشت به کشاورزان ارائه می‌شود.   مولایی با بیان اینکه این نهضت در زمینه گوشت قرمز در دام سبک نیز اجرایی می‌شود، ادامه داد: مربیان و کارشناسان علوم دام در زمینه مبارزه با بیماران دامی از اواخر شهریور ماه به روستاها اعزام می‌شوند.   وی گفت: طرح همگام با کشاورز در سایر محصولات راهبردی از جمله برنج، کلزا و میوه‌های درختی نیز در حال اجرا در روستاهای استان زنجان است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نهضت جهش تولید استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در شانزدهمین نشست شورای‌ عالی مسکن در دولت مردمی، با تأکید بر اهمیت نقش پیشرانی صنعت مسکن در اقتصاد کشور، افزایش تولید مسکن را از مؤلفه‌های مهم تحقق شعار سال دانست و با توجه به آثار مثبت اجتماعی آن، بر تلاش مجاهدانه همه بخش‌های مرتبط برای افزایش تولید مسکن در جهت جبران عقب‌ماندگی‌ها در این زمینه و همچنین، رفع مشکلات موجود، به‌ویژه تأمین مالی لازم، تأکید کرد.

رئیس جمهور، به میدان آمدن و هم‌افزایی نهاد‌های انقلابی، از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه، همراه با دستگاه‌های دولتی متولی مسکن را از جمله زمینه‌های تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و گفت: خوشبختانه کارهای انجام شده تاکنون در زمینه رفع موانع ساخت و ساز، مؤید رشد و پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است.   آقای رئیسی، ساخت و تحویل ۱۴۰ هزار واحد مسکن مهر از ۲۴۰ هزار واحد باقی‌مانده تعهدات دولت‌های قبل و همچنین واگذاری ۷۲ هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن شهری را از جمله کارهای قابل توجه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه تولید مسکن دانست.   رئیس جمهور با توجه به اقدام بی‌سابقه برای ۸۰ هزار واحد مسکن در حال ساخت در استان قم، بر اهمیت پیگیری در به نتیجه رسیدن کار‌ها تأکید کرد و از همه مدیران در مرکز و استان‌ها خواست که تحقق طرح نهضت ملی مسکن را تا به دست آمدن نتیجه قطعی، به‌طور مجاهدانه پیگیری کنند.   همچنین در این نشست با حضور آقای رئیسی، ۷ مصوبه از جمله «تأمین هزینه‌های آماده‌سازی مسکن برای متقاضیان کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه و سازمان بهزیستی به‌طور قرض‌الحسنه از محل صندوق ملی مسکن»، «اولویت‌ واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی» و «ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت واحد‌های کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی، علاوه بر ارائه وام در نهضت ملی مسکن از طرف صندوق ملی مسکن» به تصویب اعضا رسید.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • ورود دادستان زنجان به تصرف حریم رودخانه ولیدر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • رئیس جمهور: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن