Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات مشترکن شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از حذف تشکیل پرونده فیزیکی مشترکین آبفا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یوسف بهمنی در جمع مدیران ستادی شرکت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه واحد مشترکین شرکت آبفای استان جلسات متعددی پیرامون روش های قرائت کنتور برگزار کرده است، اظهار کرد: در همین راستا کلیپ های آموزشی و تبلیغاتی در زمینه خود اظهاری و آموزش مشترکین آب و فاضلاب تهیه و در بخش های مختلف شبکه استانی دنا و همچنین فضای مجازی پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات مشترکن شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا با دفاتر پیشخوان کلیه شهرهای تابعه جهت گسترش ارایه خدمات غیرحضوری  به مشترکین قرارداد منعقد شد تا مشترکین بتوانند بدون مراجعه ادارات نسبت به انجام خدمات  مورد نظر  اقدام نمایند.

وی حذف تشکیل پرونده فیزیکی مشترکین جدید را از دیگر اقدمات واحد مشترکین آبفای استان دانست و گفت: با این کار علاوه بر سرعت بخشی به انجام امور از ایجاد هزینه های مضاعف جلوگیری  نیز خواهد شد.

بهمنی همچنین از برگزاری جلسات متعدد جهت کاهش هزینه های قرائت کنتور، توزیع قبوض و وصول مطالبات خبر داد و گفت: اتاق مانیتورینگ جهت رصد عملیات صدور  و وصول  قبوض به صورت لحظه ای راه اندازی شد.

وی گفت: پیگیری طراحی نرم افزار جدید موبایلی جهت اراسال  تصویر کنتور، شماره مصرفی  و صدور قبض توسط  مشترکین نیز  در دست اجراست.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: آب انعقاد قرارداد فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال گذشته خبر داد.یداله سلطانی با اشاره به تأثیر کنتور‌های خراب در میزان هدررفت آب اظهار داشت: در راستای کاهش آب بدون درآمد و جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین، یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال ۱۴۰۲ تعویض شد.

وی افزود: با توجه به اعلام برخی از مشترکین در خصوص تعویض کنتور‌های معیوب، به منظور استانداردسازی انشعابات مشترکین، طبق بررسی کارشناسان نسبت به تعویض کنتور‌ها با هدف دستیابی به میزان واقعی هدررفت و خدمات رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان اقدام شد.

سلطانی با اشاره به ۲۰۵ فقره اصلاح و استاندار سازی انشعابات آب در سال گذشته تصریح کرد: این اقدامات توسط پیمانکاران و با نظارت معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی و در راستای اصلاح انشعابات فرسوده انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی