Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشته طهماسبی آغاز به کار محفل ادبی افلاک در استان لرستان همزمان با روز قلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ طهماسبیدر این خصوص گفت: نظر به توجه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شعر و ادبیات پارسی و تاکید معظم له بر تقویت جریان های سالم و اصیل ادبی، محفل ادبی استان لرستان تحت عنوان "افلاک"، پس از اخذ مجوزهای لازم از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همزمان با روز قلم آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  تمامی شاعران، نویسندگان، منتقدین، پژوهشگران و علاقه‌مندان می توانند با عضویت در این محفل از جلسات و فعالیت های ادبی آن از جمله ‌برگزاری جلسات رونمایی و نقد کتاب های ادبی، برگزاری مراسم تجلیل، بزرگداشت و یادبود شاعران، برگزاری کلاس های فن شعر و نقد ادبی و ‌ثبت نام در بانک اطلاعاتی هنرمندان نهاد کتابخانه‌های عمومی بهره مند شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان تصریح کرد:  دبیری محفل افلاک بر عهده محمدتقی عزیزی، از چهره های ادبی استان بوده و محل برگزاری جلسات این محفل در کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد خواهد بود.

اوهمچنین  گفت: تا شکست کامل ویروس کرونا در کشور، جلسات محفل ادبی افلاک با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و  پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محفل ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد

مراسم رژه گرامیداشت ۲۹فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار قبور مطهر گلستان شهدای در اصفهان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مطهر گلستان شهدا در اصفهان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

کد خبر 745324

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • ادیبان ستاره بر دوش
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد