Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:44:40 GMT

چرا الکس نوری سرمربی تیم ملی ایران نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۸۹۲۲

چرا الکس نوری سرمربی تیم ملی ایران نشد؟

الکس نوری برای همکاری با فدراسیون فوتبال پیشنهاد مالی یک‌میلیون یورویی ارایه داده و اختیارات تام و امکانات ویژه‌ای هم خواسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فوتبال ملی ایران مدت زیادی است که در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد. تیم‌های ملی نوجوانان،‌ جوانان و امید سرمربی ندارند و معلوم نیست فدراسیون فوتبال چه زمانی می‌خواهد تکلیف کادر فنی آنها را روشن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر البته شایعاتی درباره مذاکرات فدراسیون با علیرضا منصوریان برای هدایت تیم جوانان در رسانه‌ها منتشر شد. گفته می‌شود که مسئولان فدراسیون زیرنظر دبیرکل هم درحال بررسی کارنامه و مذاکره با مربیان مختلف برای سروسامان‌دادن به وضع تیم‌های ملی پایه هستند. در همین رابطه شنیده می‌شود که احتمالا به ‌زودی همکاری مجدد با علی دوستی‌مهر مربی شناخته‌شده از سر گرفته می‌شود. اما خبر بسیار جالب مذاکرات انجام‌شده با الکس نوری برای ایجاد تحولات اساسی در فوتبال پایه ایران است.

مدیران فدراسیون درنظر داشته‌اند تا سیستم آموزشی و فنی تیم‌های پایه را به صورت کامل در اختیار الکس نوری قرار بدهند تا این مربی ایرانی که در آلمان مربیگری می‌کند، در یک پروسه بلندمدت اتفاقات خوبی را در فوتبال پایه ایران رقم بزند، منتهی رقم پیشنهادی نوری گویا به قدری زیاد بوده که مذاکرات را رسما منتفی کرده است.

طبق اعلام منابع موثق خبری الکس نوری برای همکاری با فدراسیون فوتبال پیشنهاد مالی یک‌میلیون یورویی ارایه داده و اختیارات تام و امکانات ویژه‌ای هم خواسته است. طبیعی است که فدراسیون فوتبال که مدت‌هاست با مشکلات بزرگ مالی روبه‌رو بوده، به هیچ‌عنوان توانایی پرداخت چنین مبلغی برای قرارداد با الکس نوری را ندارد. پس پول عملا فرصت همکاری با این مربی را از فوتبال ایران گرفت و درچنین شرایطی مدیریت فدراسیون هیچ چاره‌ای ندارد که با هماهنگی کمیته فنی به سراغ مربیان ایرانی برود که کارنامه و تجربه نسبتا خوبی دارند و حاضر هستند با قرارداد مالی بسیار کم هدایت یکی از تیم‌های ملی پایه را برعهده بگیرند.

شهروند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الکس نوری الکس نوری فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال الکس نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک