Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-آمار بستری‌ها، مبتلایان و حتی متاسفانه فوتی‌ها بیانگر این است که بار دیگر وضعیت قرمز است و باید نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و تمهید محدودیت‌ها از سوی دیگر مقدماتی مهیا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، زنگ خطر کرونا در مشهدمقدس  تقریبا از یک هفته پیش دوباره به صدادرآمده و نه تنها مسئولین را نگران کرده بلکه کادر درمانی را هم برای مدیریت اوضا با چالشی جدید روبرو کرده است، اما در چنین شرایطی متاسفانه همچنان گروهی از شهروندان بی‌تفاوت به خطری که در کمین است هیچ توجهی به پرتکل‌های بهداشتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی معتقدند بازگشایی خطوط اتوبوس‌رانی و  مترو از یکسو  و از سوی دیگر عدم رعایت شهروندان و پایبندی به رعایت موازین فاصله‌گذاری اجتماعی سبب افزایشی شدن آمار شده است.

از همین رو استفاده از خطوط مترو و اتوبوسرانی منوط به استفاده از ماسک شده اما بازهم شهروندانی هستند که با عدم رعایت این مسئله جان شهروندان دیگر را نیز به خطر می‌اندازند.

استفاده از ماسک در اتوبوس‌های شهری گرگان اجباری شدگزارش|حمل‌ و نقل یا هم‌ و‌ غم؟ / وضعیت نابه‌سامان ناوگان اتوبوسرانی زنجان با 79 ‌اتوبوس فرسودهبرخورد خودروی سمند با اتوبوس در چهارمحال و بختیاری 5 کشته برجای‌ گذاشت + تصاویر

خلیل الله کاظمی؛ معاون شهردار مشهد مقدس در این زمینه اظهار داشت: در حال بررسی‌های کارشناسی هستیم تا اقداماتی نظیر کاهش خطوط اتوبوسرانی یا کاهش ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری انجام شود.

وی افزود: اگر ساعت فعالیت اتوبوس کاهش یابد امکان تراکم مسافر در این ساعات وجود دارد؛ بنابراین اگر شهروندان فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت نکنند، شاید به سمت کاهش خطوط اتوبوسرانی حرکت کنیم.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس بیان کرد: با توجه به این موضوع در مرحله اول از امروز سخت‌گیری در استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد مقدس بیشتر شده است و از سوار شدن مسافران بدون ماسک در قطار شهری ممانعت به عمل می‌آید.

کاظمی خاطرنشان کرد: برای در دسترس بودن ماسک، محل‌هایی در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد مقدس به توزیع ماسک اختصاص داده شده است تا شهروندان بتوانند از این محل‌ها ماسک تهیه کنند.

وی با بیان این که در پایانه‌های اتوبوسرانی نیز برای الزام مسافران به استفاده از ماسک نیرو اختصاص داده شده است، اضافه کرد: در ایستگاه‌ها نیز خود اتوبوسرانان نسبت به استفاده از ماسک تذکرات لازم را به مسافران خواهند داد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: امیدواریم مردم خودشان نسبت به رعایت نکات بهداشتی و استفاده ازماسک اقدام کنند در غیر این صورت در ایستگاه ها نیز مجبور به سختگیری در سوار شدن مسافران به اتوبوس بدون ماسک خواهیم شد.

انتهای پیام/281/ی

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استفاده از ماسک خطوط اتوبوس قطار شهری مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: فعالیت ۵ دستگاه مینی بوس جدید در مشهد از اردیبهشت آغاز می‌شود.

محسن شریعتی در بازدید از مینی بوس‌های جدید وارد شده به شهر مشهد مقدس افزود: ۵ دستگاه مینی بوس جدید مدل آرتا تولیدی شرکت سبلان خودرو خریداری شده و از ابتدای اردیبهشت در خطوط فعال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهدافزود: این ناوگان دارای استاندارد آلایندگی یورو ۳ بوده و دارای دو درب است.

شریعتی افزود: و در صورت دریافت تاییدیه‌های فنی از مراجع مربوط درباره این مینی بوس‌ها، بکارگیری ۱۰۰ دستگاه از این محصول نیز در حمل و نقل عمومی شهر مشهد پیگری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • شیوع بیماری پوستی در پکتیکا
  • احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • هشدار برای احتمال شیوع تب کریمه کنگو
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت
  • مهار بیماری سالک در دامغان/ آمار شیوع تک رقمی شد