Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@22:10:33 GMT

تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی آبی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۹۱۷۶

تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی آبی در یزد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود شریعتی افزود: در پنجمین جلسه کمیته تطبیق ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تصمیمات جدیدی اتخاد و اطلاع رسانی شده که در بحث ورزش و بازگشایی مکان‌های ورزشی نیز تصمیم‌گیری شده است.

وی اظهارکرد: در این راستا با توجه شرایط جدید کرونا و وضعیت هشدار در استان یزد تا اطلاع ثانوی کلیه اماکن ورزش‌های آبی اعم از استخر، سونا و جکوزی، مجاز به فعالیت نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: همچنین مصوب شد سایر اماکن ورزشی با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا مجاز به فعالیت هستند و در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی پلمب خواهند شد.

وی ضمن هشدار به اهالی ورزش خصوصاً باشگاه‌های بدنسازی و استخرداران، گفت: انتظار داریم به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از تعطیلی مجدد رویدادها و اماکن ورزشی، اهالی ورزش با دقت حداکثری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.

شریعتی اضافه کرد: نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های مذکور به طور مستمر و موکد توسط بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات پزشکی ورزشی ادامه خواهد داشت و با متخلفان برخورد می‌شود.

کد خبر 528231 برچسب‌ها استان یزد كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد كرونا در ايران اماکن ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است