Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که هدف تیم ملی بزرگسالان قرارگیری در بین چهار تیم برتر المپیک است، گفت: کار سختی است اما باور دارم که ظرفیت والیبال ایران این توانایی را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا داورزنی ظهر امروز (یکشنبه) در حاشیه دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی این کمیته از فدراسیون والیبال، در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین اقدامات انجام شده برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان، افزود: طبیعی است برای تحقق آرمان‌ها باید تلاش زیادی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم شرایط را برای حرکت والیبال در آینده فراهم کنیم و طبیعی است که یکی از موضوعات مهم در این زمینه، انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان است.

وی با بیان این که این موضوع در دستورکار فدراسیون قرار دارد، تصریح کرد: کمی تامل می‌کنیم که وضعیت کرونا مشخص شود، چون باید منابع فدراسیون را درست مدیریت کنیم تا بتوانیم در زمان مناسب از مربی مناسب نیز بهره ببریم. برای هدایت تیم ملی بزرگسالان، هم گزینه خارجی و هم گزینه داخلی مد نظر داریم و در زمان مناسب انشاالله معرفی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری این که در حال حاضر، والیبال جهان در انتظار تعیین تکلیف برای رویدادهای پیش‌رو است، گفت: باید صبر کنیم تا تکلیف نهایی بازی‌های المپیک، لیگ ملت‌ها و یا مسابقات والیبال قهرمانی جهان در رده‌های سنی مختلف مشخص شود که ایران درخواست میزبانی دارد و هم باید در آن شرکت کند.

** دغدغه‌ مالی نداریم

داورزنی درباره مشکلات مالی فدراسیون والیبال، گفت: همه فدراسیون‌ها دغدغه مالی دارند اما در فدراسیون والیبال به گونه‌ای مدیریت کردیم که این دغدغه در اعزام‌ها و تصمیم‌گیری‌ها تاثیری نداشته باشد.

وی در پایان گفت: از فرصت تعطیلات مسابقات ملی و باشگاهی به دلیل شیوع و گسترش کرونا، استفاده و کمپ‌های تیم‌های ملی مردان و بانوان را بازسازی کردیم و در حال حاضر نیز باشگاه تمرینات خود را با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی برای حضور در لیگ برتر شروع کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک به همراه اعضای هیات اجرایی این کمیته امروز (یکشنبه) از فدراسیون والیبال بازدید کردند. در این بازدید علاوه بر سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو، طاهره طاهریان نایب رئیس بانوان، علی دادگر، هادی ساعی و مجید شایسته اعضای هیات اجرایی کمیته، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته، سلامی مدیر تشریفات و‌ محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال محمدرضا داورزنی تیم ملی بزرگسالان فدراسیون والیبال رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل ازسایت فدراسیون والیبال،  تیم ملی والیبال ایران که حدود سه هفته است تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آغاز کرده است امروز با حضور موریس موتا پائز سرمربی برزیلی، فرانسوی اردوی آماده‌سازی خود را آغاز کرد تا ادامه تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

موتا پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز پس از ورود به تهران و استراحتی کوتاه، در جلسه‌ای با سید میلاد تقوی دیدار و گفتگو کرد و سپس به همراه وحید مرادی سرپرست گروه اعزامی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، در تمرین تیم ملی حضور یافت.

در ابتدای این تمرین که علاوه بر کادر فنی و بازیکنان، امیرحسین منظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون هم حضور داشت، وحید مرادی گفت: با نظر آقای پائز نام ۳۰ بازیکن را به فدراسیون جهانی والیبال اعلام کردیم و در موعد مقرر تمامی مدارک به فدراسیون جهانی ارسال شد و تایید آن را گرفتیم. آقای پائز امروز صبح کار خود را در تهران آغاز کردند و پیش از تمرین جلسه‌ای با دکتر تقوی داشتند. در این جلسه موارد مختلفی مطرح شد که مبحث اصلی آن جنگندگی تیم برای رسیدن به یک هدف مشترک بود.

مرادی با اشاره به صحبت‌های پائز پیش از امضای قرارداد به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان عنوان کرد: پیش از امضای قرارداد پائز از من پرسید که آیا بازیکنان آماده هستند که برای رسیدن به هدف از جان مایه بگذارند؟ جواب من این بود که همه بازیکنان برای رسیدن به المپیک حاضر به از خود گذشتگی هستند. از همه وجود مایه می‌گذارند و تلاش خواهند کرد تا به المپیک برسند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم پس از صحبت‌های مرادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: اول از همه بسیار مفتخرم که لباس ملی ایران را پوشیدم و می‌دانم که بازیکنان خیلی خوبی داریم، باور دارم که می‌توانیم با هم کار بزرگی انجام دهیم.

وی ادامه داد: زمان تمرکز کردن است و ترجیح می‌دهم در اینجا همراه شما باشم و کار کنیم تا اینکه بخواهم زیادی صحبت کنم. از ماه گذشته کادر فنی که در ایران حضور داشتند کار خود را به خوبی انجام دادند. زمان زیادی نداریم، اما باید به هدف اصلی‌مان در تابستان دست پیدا کنیم. المپیک ۲۰۲۴ برای ما یک رویا نیست بلکه واقعیت است. برای رسیدن به این هدف بایستی با هم باشیم و این تنها راهی است که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: باز هم می‌گویم زمان زیادی نداریم و تنها باهم و با مبارزه کردن در کنار هم می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم. در روز‌های گذشته من آرشیوی از سه یا چهار بازی در این سالن را تماشا کردم و متوجه این موضوع هستم که والیبال برای مردم ایران چقدر حائز اهمیت است و چه میزان آن را دوست دارند. زمان مبارزه است و باید برای این طرفداران تلاش کنیم.از حضورتان تشکر می‌کنم و می‌توانیم کار را شروع کنیم.

در ادامه پیمان اکبری که به عنوان دستیار اول پائز در مدت عدم حضور او در ایران تمرین دهی به تیم را برعهده داشت، ضمن معرفی اعضای کامل کار فنی اظهار کرد: به ایشان خیرمقدم و تبریک می‌گوییم. مسوولیت این کار سخت را پذیرفتند. همه می‌دانیم کار سختی در پیش داریم، اما دور از دسترس نیست. با توجه به تلاشی که انجام می‌دهیم می‌توانیم به هدف برسیم. این بازیکنان حدود سه هفته در حال تمرین هستند و انگیزه و توان لازم را دارند. همه آماده جنگیدن برای رسیدن به هدف هستند. امیدوارم با حضور ایشان به هدف مدنظر برسیم.

در پایان بازیکنان و کادر فنی با تشکیل حلقه اتحاد تیمی تمرینات خود را زیر نظر مستقیم موتا پائز سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی آغاز کردند.تمرینات تیم ملی در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی مطابق با برنامه از پیش تعیین شده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس