Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم؛ محمد سالاری در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: شنیده‌ها حاکی از اینست که آقای رئیس‌جمهور طی دستوری به برخی از وزرا و شورای عالی شهرسازی و معماری کشور خواستار تعیین تکلیف خط قرمز یا لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران تا پایان تیر ماه شده‌ است!

وی ادامه داد: اینکه با وجود این حجم از مشکلات و چالش‌ها در کشور و مشکلات معیشتی که مردم با آن مواجهند و هر روز شاهد افزایش قیمت دلار، خودرو و کالاهای اساسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستیم، نهاد ریاست جمهوری تصمیم می‌گیرد بعد از ورود اعضای شورای شهر به موضوع تخلفات طبقه سوم ساختمان متعلق به نهاد ریاست جمهوری، اینگونه پیگیر حل مشکل مردم این محله شود، گویای اینست که ریاست جمهوری و نهاد توانایی حل فوری مشکلات مردم را دارند!

سالاری اضافه کرد: امیدواریم که دولت بتواند مشکل محدودیت ارتفاع در صدها محدوده و محله شهر تهران مانند کن، فرحزاد، مسگرآباد، طرح توسعه مجلس، اطراف برج طغرل، اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی، پادگان‌های مستقر در شهر تهران، شهرک‌های سرچشمه و راه آهن و ... را نیز حل کند؛ با توجه به وجود چنین توانایی‌ای در دولت که هر جا تصمیم بگیرد و اراده کند، در کمترین زمان می‌تواند مشکل مردم را حل کند ما از دولت انتظار داریم مشکل هزاران محدوده‌ای که در کشور و تهران دارای چنین محدودیت‌هایی هستند همچنین مشکل افزایش قیمت دلار، کالاهای اساسی و... را با همین سرعت حل و با ایفای تعهدات خود به شهرداری‌ها برای مشکلات آلودگی هوا، بافت فرسوده و ایمن سازی ساختمان ها اقدام کند‌.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه خبر دستور ریاست جمهوری برای لغو محدودیت ارتفاع صرفاً در محله جماران صحت داشته باشد و به رفع این محدودیت در سایر محدوده‌ها ورود نشود به عنوان نماینده مردم از قوه قضاییه و سایر مراجع ذیربط و دیوان عدالت اداری تقاضای ورود به این موضوع را خواهیم داشت.

منبع: الف

کلیدواژه: ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گ ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 747617

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است