Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:24:54 GMT

کشف بیش از یک میلیون جفت دستکش احتکاری

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۹۲۹۰

کشف بیش از یک میلیون جفت دستکش احتکاری

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از دو میلیون دستکش لاتکس احتکار شده از یک انبار در حوالی خیابان استاد معین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از دو میلیون دستکش لاتکس احتکار شده از یک انبار در حوالی خیابان استاد معین خبر داد.

سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف اقلام پزشکی احتکارشده در تهران اظها کرد: روز گذشته خبری مبنی بر احتکار و فروش گسترده اقلام بهداشتی خارج از شبکه توزیع، توسط مالک یک انباری بزرگ در حوالی خیابان استاد معین دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: در تحقیقات میدانی صحت خبر دریافتی تأیید شد و مأموران این پایگاه موفق شدند هویت مالک انبار و محل آن را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ و روز گذشته تیم عملیات پایگاه هشتم به نشانی اعلامی اعزام شدند.

به گفته وی، مأموران ضمن دستگیری مالک انبار، مقادیر زیادی کالاهای بهداشتی احتکار شده کشف کردند.

ذوالقدری افزود: اموال کشف شده شامل دو میلیون و ۴۵ هزار جفت دستکش لاتکس، ۴۲۰ لیتر الکل اتانول، سه هزار و ۱۸۰ بطری محلول ضدعفونی‌کننده، دو میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ماسک ساده، ۲۱۰ هزار عدد ماسک فیلتردار، ۴۰۰ بطری خالی، ۵۰۰ هزار جفت دستکش پلاستیکی، یک هزار و ۹۰۰ ژل ضدعفونی‌کننده و یک هزار و ۳۰۰ دست لباس ایزوله بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دو میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران