Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سامانه احراز هویت سجام در شعب پست بانک ایران با حضور حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه(سمات) و علیرضا ماهیار مشاور وی، رضا باقری‌اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور، بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک به صورت رسمی در شعبه مستقل مطهری تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا ، دکتر شیری ضمن خیر مقدم و تقدیر از گسترش همکاری‌ها با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اظهارداشت: شبکه گسترده این بانک درسطح کشور آماده ارائه خدمات بازارسرمایه و بورس به هموطنان به ویژه در مناطق روستائی و کم‌برخوردار کشور است.
وی افزود: درحال حاضر بیش از 400 شعبه و 6 هزار باجه بانکی روستائی درسطح کشور فعال است و با راه‌اندازی سامانه احراز هویت سجام در این بانک، 95 درصد جمعیت روستائی کشور که به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند می‌توانند از این طریق به احراز هویت و دریافت کدبورسی دسترسی داشته باشند.
همچنین فهیمی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند پست‌بانک‌ایران تصریح کرد: خوشبختانه از طریق شبکه گسترده این بانک، دسترسی به بازارسرمایه و سرمایه گذاری در بورس برای هموطنان زحمتکش و دوست‌داشتنی در مناطق روستائی دوردست کشور فراهم خواهد شد.
شیری خاطرنشان ساخت: امروز این اتفاق راه دسترسی روستاییان به خدمات بورسی ازطریق شعب پست‌بانک‌ایران فراهم نموده و به زودی این مهم در باجه‌های روستایی نیز میسر خواهد شد.
گفتنی است: در این مراسم به صورت آزمایشی انجام احراز هویت در سامانه سجام برای یکی از مشتریان انجام و فعالیت این خدمات درشعب پست بانک ایران رسماً آغاز شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پست بانک ایران احراز هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛ عیسی بابائی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان می باشند گفت: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته افزود: یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تامین حداقل نیازهای معیشتی خانواده هاست که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ  ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود .

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد : سرانه مستمری خانواده های یکنفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان میباشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .

بابائی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: کمیته امداد ،برای کمک ویاری رساندن در امر معاش نیازمندان  درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی ، درمانی ، فرهنگی ، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرمتناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه  خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه ی هدف خود گفت: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه،(  soha.emdad.ir)خواست خود را ثبت و پیگیری کنند

دیگر خبرها

  • رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی