Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین از قم ،عبدالله جلالی با اشاره به تصمیمات اخیر وزارت راه و شهرسازی مبنی بر خروج پشتیبانی ۴۸ هکتار از بافت فرسوده هسته مرکزی شهر قم اظهار داشت: مبنای انقلاب اسلامی اجرای عدالت بوده و در صورت خروج از مسیر عدالت مردم جامعه رنج خواهند برد.

وی اجرای عدالت را یکی از سخت‌ترین کارها دانست و افزود: تمام مسئولان انقلاب اسلامی باید در جهت اجرای عدالت قدم برداشته و باوجود سختی اجرای آن در جامعه باید تلاش کرده و نسبت به آن بی‌تفاوت نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم سلامت جامعه و مردم را لازمه پیشرفت و توسعه خواند و خاطرنشان کرد: باید همه تلاش خود را در جهت سالم‌سازی جامعه و مردم انجام داده و این مهم نیازمند حمایت و دلسوزی مدیران کشوری است.

وی تلاش سه‌ساله شهرداری و شورای اسلامی شهر قم را برای تصویب اختصاص ارزش‌افزوده ۴۸ هکتاری به بافت فرسوده موردتوجه قرار داد و گفت: اراضی ۴۸ هکتاری و ۳۲ هکتاری از سال‌های قبل با تصویب هیئت دولت برای ساماندهی  بافت فرسوده هسته مرکزی شهر و سکونتگاه‌های غیررسمی  و ساکنان زیر دکل برق و حاشیه‌نشین‌ها اختصاص داده‌شده بود.

جلالی با گلایه از تصمیم اخیر وزارت  راه و شهرسازی تصریح کرد: امروز شاهد نامهربانی‌هایی از سمت وزارت راه و شهرسازی نسب به شهر قم هستیم و باوجود عدم همکاری وزارت خانه برای ساماندهی بلوار پیامبر اعظم(ص) تغییر مصوبه دیگری سرنوشت شهر قم را تغییر خواهد داد.

وی مشکلات طرح تفصیلی را نیز تشریح و خاطرنشان کرد: تغییر تصمیمات  و مصوبات دولتی شایسته نبوده و این تغییرات که مانع حل مشکلات مردم می‌شود نگران‌کننده بوده و مشکلات شهر را به علت تغییرات در تراکم با مردم بیشتر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با ابراز گلایه از نتیجه سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به قم ادامه داد: مدیریت شهری در قم توقع داشت معاون وزیر به وعده خود مبنی بر سفر مستمر به شهر قم برای حل مشکلات عمل کرده اما نه‌تنها اقدام مثبتی در جهت منافع مردم قم انجام نشد بلکه با تغییر مصوبه مردم قم را دچار رنج کرده‌اند.

48

کد خبر 1406894

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ابطال رأی‌ها کمیسیون بند ۲۰  ماده ۵۵ بدون انجام روال قانونی به صلاح مردم و شهر نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدباقر پارسائیان صبح امروز در نشست شورای شهر یزد، اظهار داشت: در کمیسیون بند 20 که در رابطه با مشاغل مزاحم شهری و محیط زیستی است، نماینده شورا و نماینده دادگستری و نماینده اداره محیط زیست به انتخاب شورای اسلامی شهر عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیسوین آرایی با شکایت‌ها و مطالبات مردم صادر شده که اخیرا ابطال شده در حالی که این آرا به صورت مستقیم در راستای رفع مشکلات مردم بوده است.

پارسائیان افزود: به عنوان مثال برای مجموعه آماد بتن و همچنین کارخانه مقواسازی در شهر یزد رای پلمب صادر و اجرا شد، اما ولی این رای‌ها ابطال شده است که قطعا برای مردم مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: از مسئولانی که این اقدامات را انجام می‌دهند درخواست داریم که  چند روز با خانواده خود در کنار این 2  واحد آلاینده زندگی کنند تا مشاهده کنند می‌شود زندگی کرد یا نه، تا درد و حرف مردم رو بفهمند.

وی ادامه داد: اینکه رای کمیسیون بند 20 توسط برخی به صورت غیر قانونی لغو می‌شود قانونی نیست چون روال قانونی برای آن تعریف شده است و به صلاح نیست  که برای حفظ یک یا چند سرمایه دار مردم  و شهر آسیب ببیند.

پارسائیان عنوان کرد: واحد مقوا سازی برای مردم منطقه قاسم آباد و اطراف آن مشکلات بسیار زیادی را به وجود آورده بود و به دلیل همین مشکلات هم کمیسیون رای به پلمپ آن داده بود.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی