Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : سردار علی ملک‌شاهکویی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: تمام توان خود را برای کمک به مردم برای شکست این بیماری به کار می‌گیریم و مانند روزهای نخست شیوع کرونا در کنار آنان خواهیم بود.

وی افزود: سپاه استان آمادگی دارد با کمک نیروهای مسلح، نقاهتگاه بیماران کرونایی را در شرق استان ایجاد کند و در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: با استفاده از توان گروه‌های جهادی ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و پرتردد و همچنین راه‌اندازی دوباره کارگاه‌های خانگی تولید ماسک را در دستور کار قرار داده‌ایم.

عبدالقدیر کریمی فرماندار گنبدکاووس نیز اظهار داشت: از دو هفته قبل با قرمز شدن وضعیت کرونا در گنبدکاووس محدودیت‌ها را اعمال کردیم و در پنج روز گذشته تعداد بیماران بستری در گنبد ثابت بوده است.

وی افزود: در چند اداره گنبدکاووس کارمندان به کرونا مبتلا شدند و باید برخی محدودیت‌ها را برای حضور کارمندان اعمال کنیم و از ظرفیت بسیج برای مقابله با کرونا بهره ببریم.

وی ادامه داد: به چند تُن اکسیژن در بیمارستان‌های گنبدکاووس نیاز داریم و در روزهای اخیر شرایط سخت و نگران کننده‌ای داشتیم و امیدواریم سازمان صمت در این مسیر کمک حال ما باشد.

فرماندار گرگان هم گفت: متاسفانه برگزاری مراسم عروسی به ویژه در حاشیه شهر افزایش یافته و یکی از دلایل افزایش شیوع کرونا در گرگان بوده است.

محمد حمیدی افزود: پایان هفته قرار است دو آزمون استخدامی در گرگان برگزار شود که از ستاد استانی درخواست داریم چاره‌ای برای آن بیاندیشد.

48

کد خبر 1406897

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس