Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیری ابتلای غلامحسین مسعودی ریحان به کرونا را تائید کرد و گفت: آروزی سلامتی برای این عضو شورای شهر داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسینم از تبریز، صد و نود و یکمین جلسه  شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز با حضور اعضای شورای شهر در تالار عمارت ساعت شهرداری تبریز برگزار شد.

خزانه متمرکز هرچه زودتر باید ایجاد شود

شهرام دبیری رییس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز با انتقاد از بی‌توجهی شهرداری به پرداخت حقوق کارکنان شهرداری از خزانه متمرکز، اظهار داشت: شهرداری هر چه زودتر نسبت به ایجاد این حساب (خزانه متمرکز) اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید چارچوبی نیز اندیشیده شود تا زمان پرداخت حقوق کارکنان یکسان شده و نظم مالی بر شهرداری حاکم شود.

دبیری همچنین ابتلای غلامحسین مسعودی ریحان به کرونا را تائید کرد و گفت: آروزی سلامتی برای این عضو شورای شهر داریم.

برخی کارمندان شهرداری به جای انجام وظیفه در ساعت اداری در بورس معامله می‌کنند

فریدون بابایی اقدم فعالیت کارمندان شهرداری در بورس را مورد انتقاد قرار داد و گفت: برخی‌ها در شهرداری تمام امورات و وظایف خود را کنار گذاشته و از صبح تا ظهر در بورس معامله می‌کنند، هر چه زودتر باید این موضوع رسیدگی شود تا مبادا در حقوق مردم و ارباب رجوع اجحافی صورت گیرد.

دولت به تعهدات مالی خود در مترو و جابجایی حاشیه‌نشینی تبریز عمل کنداتمام متروی تبریز با اعتبارات فعلی 30 سال زمان می‌بردمحدودیت‌های جدید کرونایی از فردا در تبریز و 6 شهرستان آذربایجان‌شرقی اعمال می‌شو

وی با اشاره به بسته بودن 4 ماهه میدان آذربایجان، عنوان کرد: در شورای چهارم پروژه‌های بزرگ در 6 ماه بهره برداری می‌شد اما یک نماکاری ساده 4 ماه آن جا را بسته است؛ از طرف دیگر هم آسفالت ریزی روند مشخصی ندارد و باید عادلانه انجام شود.

احداث پارک طالقانی به صورت نیمه تمام رها شده است

محرم محمدزاده نیز خواستار اتمام ساخت پارک محله طالقانی شد و گفت: 2 سال پیش این محوطه خالی و متعلق به  آب‌وفاضلاب بود که به خاطر تهاتر به شهرداری رسید و قرار بود کلنگ زنی که انجام شده این پارک با هزینه میلیاردی که برای آن شد ساخته شود که فعلا هم نیمه کاره مانده است.

وی ادامه داد: برخی مناطق شهرداری با مصوبات شورا به صورت سلیقه ای برخورد می‌کنند؛ آخر سال پیش به خاطر شیوع کرونا قرار شد که از آرایشگاه‌ها هزینه ای دریافت نشود که برخی مناطق اقدام به اخذ وجه کرده‌اند.

تجمع اعتراضی پاکبانان به عدم پرداخت بیمه

صبح امروز در حین برگزاری جلسه شورای شهر پاکبانان شهرداری تبریز تجمعی در جلوی عمارت شهرداری تبریز در اعتراض به عدم پرداخت بیمه از سوی پیمانکار انجام داده بودند که برخی از اعضای شورا به این موضوع واکنش نشان دادند که بعد از اتمام جلسه ریاست شورای شهر تبریز در جمع این پاکبانان وعده حل این مشکل را داد.

علی آجودان زاده در این رابطه گفت: درمان سرماخوردگی بدون بیمه حدود 400 هزار تومان هزینه دارد، حق بیمه از پاکبانان و پیمانکاران آن ها گرفته می‌شود ولی پرداخت نمی‌شود.

انتهای پیام/114/ ع

R7887/P/S6,47/CT7 بیشتر بخوانید... دولت به تعهدات مالی خود در مترو و جابجایی حاشیه‌نشینی تبریز عمل کند اتمام متروی تبریز با اعتبارات فعلی ۳۰ سال زمان می‌برد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تبریز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها گفت: در برنامه هفتم تلاش شد این مقوله از حالت جواز خارج و به قانون تبدیل شود که شهرداری‌ها را ملزم به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی از محل درآمدشان می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، امروز سه‌شنبه هفتم فروردین_ در بازدید از کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: این طرح در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است.

وی افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس به مقوله کتابخانه‌های عمومی کشور و وضعیت معیشتی کتابداران توجه داشتیم و در همین راستا یک کمیته فرهنگی تشکیل شد تا اصلاح و رفع نواقص قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیرو پیگیری‌های مستمر دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور، این طرح توسط کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است.

این مسئول ضمن اشاره به سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم به جد تلاش کردیم این مقوله از حالت جواز خارج و به قانون تبدیل شود که شهرداری‌ها را ملزم به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از محل درآمدشان می‌کند.

آقاتهرانی در رابطه با بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۳ به خصوص بودجه کتابخانه‌های عمومی کشور، عنوان کرد: اصلاح فرهنگ ضروری است و برای تحقق این مهم باید هزینه کرد، سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است و کمیسیون فرهنگی مجلس برای دستیابی به اهداف فرهنگی تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: از کتابخانه تازه تأسیس علامه شیخ عبدالکریم زنجانی بازدید کردم و افتتاح چنین کتابخانه‌ای در یکی از مناطق محروم زنجان بسیار قابل تقدیر و مایه مباهات است و در بلندمدت شاهد آثار مثبت آن خواهیم بود.

آقاتهرانی گفت: متأسفانه در فضای سبز اطراف این کتابخانه شاهد حضور برخی معتادین هستیم و باید در نظر داشت یکی از دلایل دچار شدن این افراد به دام اعتیاد آن است که به چنین کتابخانه و مکان فرهنگی‌ای دسترسی نداشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله احداث این کتابخانه در منطقه اسلام‌آباد زنجان مایه خیر و برکت باشد و شاهد رشد عمیق فکری فرزندان این مرزو بوم باشیم.

کد خبر 739258

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد