Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍خبرگزاری آریا -

کودک 12 ساله کرمانشاهی در رودخانه غرق شد  
سرهنگ محمد رضا آموئی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از غرق شدن کودکی 12 ساله در یکی از رودخانه های شهر کرمانشاه خبر داد  
 وی اظهار داشت: عصر روز گذشته یکی از کشاورزان منطقه جعفرآباد پسر 12 ساله و برادرزاده اش را همراه با خود به زمین کشاورزی می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مرد میانسال مشغول زراعت و کشاورزی بوده که پسر و برادرزاده اش برای آب تنی و شنا به رودخانه نزدیک زمین کشاورزی مراجعه می کنند.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: پس از گذشت دقایقی فرد کشاورز با داد و فریادهای برادرزاده اش متوجه غرق شدن کودک 12 ساله خود می شود اما تلاش او و دیگر روستائیان منطقه برای نجات جان وی بی فایده می ماند.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تصریح کرد: پیکر حسین 12 ساله پس از ساعتی تلاش توسط نیروهای امدادی و اهالی منطقه از آب برون کشیده می شود.
وی در پایان با هشدار نسبت به خطرات شنا در رودخانه، از خانواده ها خواست تا مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورده و حتی برای لحظاتی کوتاه نیز کودکان و نوجوانان خود را که با فنون شنا آشنا نیستند، رها نکنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: غرق شدن کودک 12 ساله در رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سرهنگ"علیرضا امیری"در تشریح این خبر گفت:در روز‌های پایانی فروردین و بنا به مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت در مناطق جرم خیز با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت:در اجرای طرح اخیر، ماموران این فرماندهی موفق شدند۲۳نفرخرده فروش، ۱۰نفرمعتاد متجاهر، ۹ سارق را دستگیر و ۲۲ فقره انواع سرقت را کشف کنند.

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی